• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem nilfisk c110.7

pjans

Detailing trainee
30 mrt 2017
14
48
35
Zie filmpje, mijn nilfisk blijft lopen hoort niet zo. Iemand een idee wat het is of kan zijn? Bvd!
 
Mmm zie het nu bestand is te groot om te uploaden. Ik sluit hem iig op de goede manier aan maar moment dat ik hem aanzet blijft die doorlopen, lans inknijpen en los laten blijft gewoon doorlopen. Drukverlies kan ik me haast niet voorstellen? En hoe zou dit dan op te losse. Zijn?
 
Ik heb hem net een half jaar denk ik. 10tal keer de auto al mee gewassen de kraan lekt wel ietsjes maar eerder geen problemen gegeven. Ik zal hem is mee nemen bij mijn ouders proberen als die daar ook zo doet dan maar contact opnemen met nilfisk denk ik
 
Afslaan doet hij als de schakelaar voldoende druk constateert
Eerste verdachte is altijd de aanvoer (druk of debiet (hoeveelheid water))
Tweede verdachte is het inwendige / lekkage voor of in de pomp

Even ergens anders proberen is handig
Binnen een half jaar lijkt mij garantie
 
Mijn C 110.3 had iets soortgelijks. Water bleef stromen. Bedienen van de pistoolgreep werkte niet meer lekker.

Handreep uit elkaar gehaald (reeks schroefjes los draaien) en toen geconstateerd dat er een plunjer in zit die de waterstroom af sluit. Daarop zat bij mij een O-ring die gebroken was. (Apparaat heb ik denk ik al jaar of 8).
Nieuwe O-ring geplaatst en werkt weer perfect. Gisteren weer kunnen testen op 3 auto's en een motorfiets.
 
@pjans
Woon je in de buurt van de Haarlemmermeer? Dan zou je mogelijk mijn pistoolgreep op jouw HD-reiniger kunnen testen om te bepalen of het aan de pistoolgreep ligt of aan iets anders.
 
Bedankt voor de reacties en het meedenken! Ook helemaal vergeten dat ik hem 2 weken geleden heb terug gebracht naar de formido. Morgen maar is bellen of die al weer op te halen is :oops: