• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Problemen met Mothers Powerball. Doe ik iets fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verzendkosten zijn bij ons flexibel he. Zo gepiept Mister Peanut (is zijn nickname hoor, voor als iemand denkt: wat zegt ie nou).
 
Vanochtend bij daglicht nog eens gekeken naar de velgrand.
Vreemd genoeg is het bij normaal licht onder elke hoek gewoon netjes. Gebruik in mn LED looplamp zoals gisteravond om het resultaat te bekijken ziet het er erg dof uit.

Hoekendanou?
 
en dat van die draairichting, altijd rechtsom laten draaien. En dat dan gezien vanaf de achterkant "als je er mee werkt" zeg maar. als je aan de voorkant zou kijken zou je inderdaad zien dat hij dat voor je gevoel tegen de klok in draait, terwijl hij wel goed draait. dus misschien vanaf de verkeerde kant gekeken?
 
Ik heb gister nog ff gecheckt maar de draairichting was verder wel goed.

Gebruikers tip 1: ga er niet mee aan de slag als het donker is.
Door de LED lamp die ik als verlichting gebruikte zie je niet wat je doet en wat het resultaat is :!
 
Nog 1 vraagje:

De Meguiars AMP. Hoevaak moet je de procedure herhalen met dit spul en hoe lang moet je het inwerken op het materiaal. En met inwerken bedoel ik niet curen maar echt boenen.
 
Moeilijk te zeggen ,meestal merk je wel wanneer het uitgewerkt is ,zal met een normale boormachine wel een stuk sneller gaan ,zolang het echt zwart blijft uitgeven zit je nog niet droog ,pas als het wat doorzichtiger wordt zit je er bijna.

Hoe vaak je het moet herhalen hangt natuurlijk van het resultaat af en hoe erg de situatie is. Vergeet ook niet je werk af te sluiten met een degelijke sealant of wax.
 
Ik snap exact wat je bedoeld met dof. Ik heb zelf ook velgranden gepolijst en de randen werden ''net'' niet die echte hoogglans. De oplossing was om minder product te gebruiken. Doordat je teveel AMP hebt gebruikt werkt het product waarschijnlijk niet volledig.

Wat ik altijd deed om de randen in topstaat te houden was de rand opschuren (korrel 2000 als de randen echt dof waren geworden)
Daarna met water en staalwol aan de gang.
Daarna belgom
Uiteindelijk met de lappenschijf met polijstpasta.

Bij zorgde het voor een zeer mooi resultaat!

Succes.

Groeten,
Vincent
 
Ik ga geen schuurpapier los laten op mn wielen. Het zijn op dit moment gewoon wat watervlekken en andere troep die er op zitten en er met gewoon poetswerk niet meer af gaan.

Tis lang niet zo erg als dit:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En ook minder erg dan dit:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.