• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Product advies tegen lak op vangrail

JWMK5

Detailing rookie
12 jul 2008
25
0
Afgelopen woensdag, klapband, op A7, in bocht, 180 graden rond de vangrail in. De nachtmerrie van elke auto (mobilist) liefhebber, detailer :sob: .

Gelukkig zelf zonder enig letsel uitgestapt, een gloeiend oor van de airbag telt niet mee.
Ik begrijp dat dit niet het forum is om schades te melden. Ik had gewoon even de behoefte mijn leed te delen met andere autoliefhebbers. Is goed voor de verwerking ;) .

Ik had net een bestellijstje klaar om wat nieuwe producten te bestellen voor dit weekend. Is dus even niet meer nodig.
Dan maar even mijn poetslust botvieren op onze kleine VW lupo. Deze is ook weer aan een full detail toe.
 
zoheee.....flinke klapper geweest zo te zien al die gordijnen en luchtzakken.

gelukkig zelf niets.

was het echt een geklapte band of is deze van het velgbed afgelopen?
Pas gemonteerd?
 
Dat is een stevige klapper geweest! Zonde! Maar het belangrijkste is uiteraard dat je zelf niets hebt opgelopen (hooguit een deuk in je ego ;) ). Zoiets wil niemand meemaken. Succes met de afwikkeling.
 
Kolere hey, zonde van die mooie GT maar natuurlijk het belangrijkste is dat je zelf niks hebt!


Harold-A1 zei:
zoheee.....flinke klapper geweest zo te zien al die gordijnen en luchtzakken.

gelukkig zelf niets.

was het echt een geklapte band of is deze van het velgbed afgelopen?
Pas gemonteerd?

Een band die goed opgepompt is kan naar mijn weten niet van een velg lopen. :p
 
Jeetje zeg, dat is een lelijke schade.
Wat zegt de expert ervan?
Ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent en dat het alleen bij een gloeiend oor blijft.
 
Zeuw .. Heb jij even geluk gehad..

Een klapband.. Met nog zo'n nieuwe auto zie je niet vaak..

A7 noord holland zo te zien.