• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten in huishouden

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
32
Omdat ik binnen een maand of 8 voor het eerst alleen ga gaan wonen met mijn vriendin, vroeg ik me af wat iedereen zoal van zijn producten gebruikt in het huishouden.

Gaande van ramen, douches, kunststof van de ramen, ontvetten
Eigenlijk gewoon alles waar je een product kunt voor gebruiken.

Ben eens benieuwd :p
 
Hiervoor heb ik gewoon huishoudmiddelen in huis, geen detailing-producten. :p

Producten voor het detailen zou ik grotendeels in huis kunnen gebruiken, maar producten voor in huis niet altijd bij het detailen. :D



Greetz
 
Mijn granieten aanrechtblad moet zo af en toe eens in de was worden gezet. Nou heb ik nog wel wat wax staan...
Gisteren nog een potje Natty's gebruikt dat toch nog op moet.
 
PBW Professional Polish voor van alles en nog wat, bijv. voor de kunststof kozijnen en Trespa beplating en Collinite 845 ter bescherming,
de tegels in de douche een keertje behandeld met Sonax Netshield (heerlijke sheeting / makkelijk weer te drogen, maar niet zo'n lange standtijd door de "agressieve" shampoo's),
AutoFinesse Oblitarate (tar and glue remover) om lijmresten (van bijv. plakband) te verwijderen.
Glasreiniger voor de badkamer-spiegel: niet! Heb een verwarmde spiegel, dus geen condens-aanslag!
 
Goeie, de professional Polish voor kunststof schuifpui, ook maar eens proberen!
Vluchtig reinigen van het trespa, en de schuifpui deed ik altijd al met APC. De schuifpui zet ik volledig met raam en al lekker in de sonax polimer netchield. Dat is ook de regenkant van de woning waar het water altijd zo lekker tegenaan klettert iedere keer,...