• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten voor schoonmaken interieurdelen

quinten

Detailing rookie
18 dec 2011
261
0
ik heb de megs interior detailer cleaner heb het al een aantal keer gebruikt maar vind het niks.
kan iemand mij informeren over welke producten je het beste kan gebruiken voor het schoon maken van je dash enzo.
ik zie veel poorboys langs komen is da de enigste of zijn nog meer producten wat echte aanraders zijn.

hoe en met wat krijg ik leer het beste schoon.

alvast bedankt.:)^
 
Poorboys natural look is toch het beste voor je interieur wat je bij Carclean kan krijgen [ mijn mening ]. Het product is niet vettig / glanzend, en daardoor lijkt het ook of er niks op je dashboard zit.
 
Ik sluit me aan bij de 2 eersre reply's.

Poorboys World Natural Look voor mij :)^

Ik heb ook nog een fles CarPro PERL staan, maar eigenlijk alleen als tire dressing gebruikt.

Voor zo ver ik weet ik het ook geschikt voor het (kunststof) interieur

PERL = Plastic-Engine-Rubber-Leather

Goedkoper en multi purpose.
 
Heb de beginpost nog eens gelezen maar je vraagt om produkten voor het reinigen van je interieur, niet goed gelezen solly:schaam

Hiervoor gebruik ik APC in verhouding naar viezigheid natuurlijk, en de bovengenoemde produkten gebruik je dan om het weer mooi te maken en te onderhouden.

Voor het leren interieur raad ik je de gliptone produkten aan:)^
 
APC vind ik een must-have voor reinigen van je dashboard, maar denk ook aan een goed kwastje voor alle hoekjes, kiertjes e.d
Gliptone is :heart_eyes:
 
quinten zei:
hoe en met wat krijg ik leer het beste schoon.

Zeer goede producten met dito resultaten:

- Gliptone cleaner
- Gliptone condtioner (voeden van het leder)
- Colourlock glad leder reiniger, twee varianten leverbaar: mild en sterk
- Colourlock Leder Protector (voeding en bescherming in een)
- Colourlock color stop (voorkomt het hechten van kleurstof die van o.a. spijkerbroeken afkomt)
- paardenhaarborsteltje voor het goed schoonmaken van de nerven in het leder

APC alleen in noodgevallen gebruiken, dit droogt het leder erg uit!

Voor plastic delen: APC en daarna Natural Look. Geeft een zeer mooie matte finish en haalt de kleur weer mooi op.
 
zo bedoel ik de zin help niet maar goed...
iedereen bedankt voor de informatie.
paulus bedankt voor de uitgeprijde info.haha.
danku danku zeer.
 
Paulus,

APC+ droogt het leder niet uit hoor, alleen de normale variant.