• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Professionele lijn Autoglym?

Matthijs

Detailing rookie
29 jul 2008
263
0
Hallo Tim,

Komt de professionele lijn van Autoglym ooit nog in de webshop terecht? Op detailingworld.co.uk wordt het best vaak gebruikt, en volgens mij is het vaak wel goed spul wat ook niet superveel kost!
Misschien kan je eerst testers gaan verkopen om te kijken of het wat is?


Groeteb Matthijs

[mod]Topic verplaatst naar Merkendiscussie, is niet Off-Topic[/mod]
 
Waarin verschilt het tov bv de Poorboys SSR of de Mirror Glaze lijn van Meg's?
 
ik gebruik zelf dat spul voor je dashboard uit de prof lijn, en dat werkt errug fijn moet ik zeggen, weet alleen de naam van het spul niet.
 
Op m'n werk werk ik veel met de professional lijn van AutoGlym. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Vooral de powermax 3(APC) en superinterior zijn echt aanraders.

Niels
 
Nog geen tijd voor gehad. Mijn excuses. :schaam

De voorbereidingen voor 100% tuning verlopen moeizaam en hier en daar moeten we alle zeilen bijzetten om het voorelkaar te krijgen, maar dat heeft wel betekend dat we non-stop aan het werk zijn. Dus ook de weekenden werken we nu continu door en afgelopen tijd is het met regelmaat 1 uur in de nacht geworden op kantoor.

Dus ik ga er zeker achteraan, maar ná 100% Tuning!
 
Net eens een beetje geneusd op de site van VIBA.
Ik was alleen bekend met de consumentenlijn van AG. De professionele lijn ziet er erg uitgebreid uit met goede (advies) prijzen. Uiteraard voornamelijk vanwege de grote verpakkingen. Maar of Tim nou zit te wachten om een uitgebreide collectie "meer van hetzelfde" op voorraad te nemen is de vraag.
 
Bij Viba kan ik als leveancier ook bestellen, waaronder de produkten van AG.

Niet dat ik het doe, ik heb al andere produkten waar ik uitermate tevreden mee ben :idee
 
nicknameless zei:
Bij Viba kan ik als leveancier ook bestellen, waaronder de produkten van AG.

Niet dat ik het doe, ik heb al andere produkten waar ik uitermate tevreden mee ben :idee

Ik meen dat je er als particulier niet kunt kopen.
 
DAF-44 zei:
Ik meen dat je er als particulier niet kunt kopen.
Ik heb niet gezegd dat ik een particulier ben en daar spullen bestel...


Ik werk bij een groothandel in ijzerwaren en gereedschappen, dus ik kan bij Viba inkopen doen via mijn werk

;)
 
Matthijs zei:
En Tim, al nieuws? ;)
Sorry voor het lastigvallen ;)

Het gaat op korte termijn niet lukken. We kunnen het wel inkopen, maar moeten dat met volumes doen en ik denk niet dat er genoeg vraag naar zal zijn. Ik denk ook niet dat het veel toegevoegde waarde hebben voor ons assortiment en onze klant.

Of wel?
 
nee dat denk ik persoonlijk niet , gezien de keus die we nu al hebben.

het zijn ook groot verpakkingen die zullen die niet over de toonbank vliegen aangezien je er een lange tijd mee doet.
 
Tim zei:
Het gaat op korte termijn niet lukken. We kunnen het wel inkopen, maar moeten dat met volumes doen en ik denk niet dat er genoeg vraag naar zal zijn. Ik denk ook niet dat het veel toegevoegde waarde hebben voor ons assortiment en onze klant.

Of wel?

Het is idd. geen verkeerd merk (in tegendeel) maar ook weer "meer van hetzelfde".
Een merk wat mij bijvoorbeeld wel heel erg aanspreekt (en een klein maar fijn assortiment heeft) is Bilt Hamber.
Dat zou mogelijk iets zijn voor de Carclean shop.
Misschien kan de importeur een paar samples ter beschikking stellen voor een review?
 
Laatst de Autglym Rubber Plus gebruikt en vergeleken met de Poorboys Trim Restorer.
Moet zeggen dat de Rubber plus ook goed werkt, grijze uitgedroogde rubbers werden weer mooi zwart.
Het laat geen laagje achter en als je niet van glim houd kun je het nawrijven met een doek voor een matte afwerking.

Voordeel:het is een alles in 1 produkt, dus schoonmaken en beschermen.
Nadeel: de geur lijkt op schoensmeer.

Al met al, zou ik het niet snel kopen in verband met te weinig meerwaarde in vergelijking met al verkrijgbare produkten.
Qua prijs is het voor de thuisgebruiker ook minder interessant omdat je meteen 5 liter moet kopen, voor grootverbruikers is wel weer aantrekkelijk.
 
al twee jaar ben ik overgeschakeld van autoglym naar professionele lijn detailer en mirror van meguiars en toch wereld van verschil,enkel de super resin polish van autoglym is goed maar handmatig, want voor machinaal gebruik spetten die producten teveel. enkel de autoparfum van autoglym gebruik ik nog. anders vooral polijsten met het solo systeem van meguiars en producten van detailer lijn, zoals apc, glasscleaner,last touch, final inspection, wax m16, shampoo plus, blauwe kleibar, all season dressing,...

alsook veel de pads van het solo systeem,washmit, ...