toen ik er aan begon waren ze gezandstraald,
ik heb ze via marktplaats op de kop getikt,
vind borbet a mooie oldskool velgen de steekmaat 4x108 voor audi 80 blijken er niet zoveel te zijn.
totdat ik deze aangeboden kreeg.
nadat ik ze opgehaald heb voor de koop, ben ik eerst naar een banden mannetje gegaan om te kijken of ze wel recht zijn.
wou niet het risico lopen dat ik ze klaar had en blijkt er 1 krom te zijn.
ze hebben eerst nog enkele maanden in de schuur gelegen voordat ik er aan begon, ik keek er wat tegen op omdat ze door het zandstralen zeer grof waren.
toen kwam me vader met een soort van 'dremel' daar had ik zeer grof schoor papier op en begon meer te slijpen dan te schuren om ze glad te krijgen.
uiteraard wouden ze niet glad zoals het hoort me de dremel maar die putje's van het zandstralen wouden er goed uit.
toen ben ik met de hand met zeer grof schuur papier de hoekje's gaan doen en de gehele velg,
nadat ik ze redelijk glad had met grof schuurpapier, (alleen maar krassen geen putje's meer)
nu begon ik het op de bouwen van p240 waterproof t/m 1200 waterproof.
ik heb hier meerdere keren bloedende vingertoppen van gehad omdat je van de kleffe vingers krijgt,
dan word en klein stukje huid van de druk punten afgeschaafd als ware, het doet niet pijn maar is niet fijn.
nadat ik ze glad had met p1200 ben ik gaan poetsen met 'unipol', toevallig hebben wij dat op ons werk maar wil wel een andere product proberen als poetsmiddel.
de binnen rand heb ik in de aluminium verf gezet van epifanes.
tot slot heb ik er 2 lagen ''wheel wax'''er op gezet ter bescherming.
ga ik er in de toekomst nog wat aan?
ik ben van plan om zo'n polijst bol voor op de schuurmachine te kopen om ze netje's te houden en regematig te polijsten.
ander wax/sealant proberen en polijst middel.
(helaas geen scherpe foto's)
het eind resultaat:
tot slot, de schoenen onder de auto:
ik heb ze via marktplaats op de kop getikt,
vind borbet a mooie oldskool velgen de steekmaat 4x108 voor audi 80 blijken er niet zoveel te zijn.
totdat ik deze aangeboden kreeg.
nadat ik ze opgehaald heb voor de koop, ben ik eerst naar een banden mannetje gegaan om te kijken of ze wel recht zijn.
wou niet het risico lopen dat ik ze klaar had en blijkt er 1 krom te zijn.
ze hebben eerst nog enkele maanden in de schuur gelegen voordat ik er aan begon, ik keek er wat tegen op omdat ze door het zandstralen zeer grof waren.
toen kwam me vader met een soort van 'dremel' daar had ik zeer grof schoor papier op en begon meer te slijpen dan te schuren om ze glad te krijgen.
uiteraard wouden ze niet glad zoals het hoort me de dremel maar die putje's van het zandstralen wouden er goed uit.
toen ben ik met de hand met zeer grof schuur papier de hoekje's gaan doen en de gehele velg,
nadat ik ze redelijk glad had met grof schuurpapier, (alleen maar krassen geen putje's meer)
nu begon ik het op de bouwen van p240 waterproof t/m 1200 waterproof.
ik heb hier meerdere keren bloedende vingertoppen van gehad omdat je van de kleffe vingers krijgt,
dan word en klein stukje huid van de druk punten afgeschaafd als ware, het doet niet pijn maar is niet fijn.
nadat ik ze glad had met p1200 ben ik gaan poetsen met 'unipol', toevallig hebben wij dat op ons werk maar wil wel een andere product proberen als poetsmiddel.
de binnen rand heb ik in de aluminium verf gezet van epifanes.
tot slot heb ik er 2 lagen ''wheel wax'''er op gezet ter bescherming.
ga ik er in de toekomst nog wat aan?
ik ben van plan om zo'n polijst bol voor op de schuurmachine te kopen om ze netje's te houden en regematig te polijsten.
ander wax/sealant proberen en polijst middel.
(helaas geen scherpe foto's)
het eind resultaat:
tot slot, de schoenen onder de auto: