• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Punten gebruiken tijdens afrekenen.

NoMeursy

Detailing addict
28 mrt 2019
87
55
25
Zierikzee/Amsterdam
Beste,

Ik heb ondertussen nu 84 punten gespaard.
op het moment dat ik een bestelling plaats kan ik nergens die punten gebruiken.
Iemand enig idee waar je ze kan gebruiken?

Bij voorbaat dank.

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
11.922
193
30
Leersum (Utrecht)
Volgens mij is het puntensysteem nog in een test-fase.

Zoek anders even via de zoekfunctie naar het betreffende topic. ;)

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
2.134
193
40
Wel leuk, punten verdienen met reviews, de punten mag je niet inwisselen maar de nieuwe klanten profiteren wel van de vele extra reviews...blijf het apart vinden.

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
5.840
190
Utrecht
Foruminhoud is niet anders, toch
Halen en brengen in balans ...
... hoeft niet altijd geld te zijn

• Leuk
Reactions: ivo's

JW206

Detailing chief
15 aug 2013
57
75
Eindhoven
Punten kunnen nu misschien niet ingewisseld worden maar dat zal op terwijl zeker wel kunnen. Er wordt nog druk mee getest dus dan kan het dat je tijdelijk geen punten in het wisselen.

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
2.134
193
40
@RedCat is niet bedoeld als geldlustig of hebberig maar zelfs in een pilot mogen er wel beloningen gehonoreerd worden om de statistieken compleet te maken toch? Testen zonder resultaat lijkt me zinloos.
De korting kan me niet zo boeien maar Tim heeft zelf aangegeven in welke waarde’s de beloningen zich bevinden met wat je hoeveel opspaart dus om dan niet uit te keren vind ik vreemd, dat is alles.
Alles op dit forum is in recht met CC dus ik klaag niet maar uit slechts mijn verwondering over de huidige omgang met deze “test”.