• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Putjes op dak van de auto (mini-deukjes)

Fredjuh84

Detailing rookie
27 feb 2010
29
0
Ik heb sinds een tijdje 2 putjes in het dak van mijn auto, lijkt alsof er een soort eikel van een boom op de auto gevallen is. Ik hoorde dat ik dit kon repareren bij een bedrijf met een zuigapparaat? Of kan ik zelf ook wat eraan doen.

Daarnaast is er iemand langs mijn bumper gereden, lak is er redelijk af. Ik denk niet dat ik met mijn huidige spullen het kan weghalen, de lak voelt aan alsof het er helmaal eraf gereden is, maar geen deuk. Via via werd mij chipsaway aangeraden, kennen jullie het en zal ik het daar laten maken?

spotrepairder in de buurt zoeken lijkt me het makkelijkst, gelijk voor beide zaken langsgaan....
kan waarschijnlijk in één moeite door meegenomen worden.....

Heb niet echt ervaring met Chipsaway, maar heb ze wel bezig gezien met een auto, en dat zag er zeer fraai uit. Voor zover ik weet zitten ze in Utrecht in het pand van De Snelle Leeuw (Peugeot-tuner).Ik zou persoonlijk m'n auto wel aan hun toevertrouwen.

Vacuumzuigen kan, of vakwerk met het handje ...

Let op de bevestiging in de deurrand (hefboom) en de nabewerking aan de buitenzijde met een acrylstaaf.

Hans

Edit; Dit is een XJS van een ander die het overigens ook niet zelf heeft gedaan ...
Ik vind een XJS wel wat, mijn vrouw niet. Dan maar een Healey ;) (tzt ... dat wel)