• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q2 Rim gaan de velgen veel harder blinken ?

Martijn!

Detailing rookie
13 mrt 2021
8
15
Ik heb Q2 Rim hier liggen voor mijn zomerset.
de velgen hebben gepolijste delen aan de buitenkant en de rest is gewoon zilver.
de velgen blinken al erg hard dus ik wil eigenlijk niet dat ze nog veel harder gaan blinken.
wat doet de Q2 Rim wat dat betreft ?

7536AF2F-9417-4100-8E6E-96BABBC4ECF9.png
 
  • Leuk
Reactions: internetboarder
Q2Rim gaat iets toevoegen aan glans, maar dit product zal er vooral voor zorgen dat de velgen makkelijker te onderhouden zijn! Aanbrengen doe je met suede doekjes en eventueel een applicator blokje van het gelijknamige merk of met een mf applicator, ook van hetzelfde merk. Ik weet niet of deze laatste reeds verkrijgbaar is. Indien niet zou dit kortelings moeten gebeuren!

Indien je geen applicator blok gebruikt, maar enkel de suède doekjes, raad ik je aan om latex of wegwerphandschoenen aan te trekken.

Afnemen idd met een mf doek zoals @schaef al aangaf.

P.s.: verander geregeld van suède doekje. Bvb. Na elke velg.
 
Welke doekjes zou ik het beste kunnen bestellen voor het indrijven en uitvrijven ?
dan ga ik die bestellen want in de verpakking zitten maar een paar kleine doekjes.
 
De uurtjes goed besteed ze zien er top uit en een stuk makkelijker schoon houden nu mooi mooi :cool:.