• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q2M Wetcoat aftoppen met dodo wax

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Vandaag mijn vrouw haar bolletje gewassen en daarna laagje Q2M Wetcoat gegeven. De 500c is in kleur Rosso Corallo, soort van rood met roze schijn.

Nu dacht ik om volgende week na de wasbeurt deze af te toppen met laagje Dodo Juice Orange crush. Dit om het mooie kleurtje nog meer in de kijker te zetten. Is dit mogelijk of zal de wax niet hechten op de Wetcoat?
 
De wax hecht wel op de WetCoat maar je krijgt de standtijd van de onderlaag. Nu heeft WetCoat geen slechte standtijd dus je kan dit zeker doen. Ik heb vandaag Vitreo op een auto gezet waar in een paar maanden tijd Edition 18, CandyGloss, X-Press, Fo'Show en nog wat vergeten producten op zaten. Resultaat: Vitreo zal wel niet erg lang blijven zitten maar dat komt alleen maar ten goede om snel weer een volgende keer te gaan waxen.
 
Standtijd hecht ik minder belang aan, liever af en toe nieuw laagje wax of spraywax na het wassen. Zeker met het formaat van een 500c is dit niet te ontzien :)
 
Candygloss staat op verlanglijstje... Red Mist staat in de kast :) Om de paar weken eens iets anders er over, zo blijft het leuk :p