• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

q2trim

Pfoeh, dat is een vraag die ik hier nog nooit ben tegengekomen. Misschien dat je het er met een melaminesponsje af kan schuren? Wees wel voorzichtig dat je niet te hard te werk gaat.

Waarom wil je het eigenlijk verwijderen?
 
Ik lees even mee, ik had namelijk ook dezelfde gedachte om de achterzijde van mijn stoelen ermee te behandelen, dat is 1 groot vlak van zwart kunststof, is dit niet voor interieur gebruik mogelijk dan @nicknameless ?
 
@MeganeRS

Moet gewoon kunnen volgens mij hoor. Ik zie vaak op Facebook bedrijven/detailers/mensen voorbij komen die de achterkant van de voorstoelen (bijvoorbeeld Tesla model X) ook in de coating zetten.

download.jpg


Volgens mij is het kunststof in het interieur vaak wat grover van structuur dan het exterieur kunststof. De kans is aanwezig dat je de coating niet (diep) genoeg in het geribbelde profiel krijgt met vlekken tot gevolg.

Je zou het eens kunnen proberen op een onopvallend plekje om te kijken of je de coating goed egaal verdeeld krijgt.
 
Ik vind Trim een mooi product, dat zeker. Maar kocht je het om welke reden dan ook willen verwijderen, zie ik het somber in. Hoe haal je het eigenlijk weg zonder het onderliggende materiaal te slopen?

Mijn stootstrippen zijn van heeeel glad kunststof en staan nu al, denk ik, 1,5 jaar or langer in het goedje. Nog steeds mooi donker en beading. Ik ken ook gevallen waar het na enkele maanden al minder werd en begon open te breken.
 
Ik lees even mee, ik had namelijk ook dezelfde gedachte om de achterzijde van mijn stoelen ermee te behandelen, dat is 1 groot vlak van zwart kunststof, is dit niet voor interieur gebruik mogelijk dan @nicknameless ?

Als je de recaro's in je megane heb, dan ja. Heb de achterzijde van de recaro's in een megane rs van een vriend van mij er al eens in gezet. Wel even goed alles afplakken.