• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Q's Mini-Rukbunker

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.932
193
34
Leersum (Utrecht)
Hey GlimKezen & GlansPoppen! :D

Ik ben al een tijdje bezig met mijn eigen Zluytr's Garage! :D Helaas heb ik geen dikke garage, dikke portomonnee en dikke verzameling aan materiaal. ( Ben zelf wél dik! :p )

Dusss... Het moet een miniatuur-versie worden, Low-Budget! :D

Dit is de drama waar ik mee begon;

20170317_142335.jpg



Eerst maar eens een Testspot -->

20170713_133625.jpg



Voorstrijken ging niet zo geweldig met een verkeerde roller/kwast -->

20170713_152257.jpg



De bakstenen zogen ondanks de voorstrijk toch als een malle en was al snel door de eerste emmer verf heen -->

20170714_180139.jpg


20170714_225648.jpg




20170715_000055.jpg


20170716_201058.jpg


20170717_143731.jpg


20170717_161600.jpg


20170718_134339.jpg


20170718_155723.jpg


20170718_165642.jpg


20170721_195802.jpg


20170721_214801.jpg


20170721_214806.jpg


20170721_223058.jpg


20170723_152609.jpg



En dit is het tot zover... De nodige details nog aanpakken en dan komt er nog een vernis over de werkbladen en schappen. ( En nóg meer zooi opruimen :p )

20170723_153056.jpg


 
Ziet er een stuk frisser uit Q! Nu nog wat keukenkastjes aan de muur voor extra bergruimte.
 
Ziet er een stuk frisser uit Q! Nu nog wat keukenkastjes aan de muur voor extra bergruimte.
Wilde hem zo leeg/strak mogelijk houden. Al die zooi.. haha!

Nou lekker bezig hoor. Geen epoxy vloer met afvoerput? Past zeker net geen auto in? :p
! Past wel een auto in, moet hem dan alleen effe demonteren. ;)

Tsjongejonge, ziet er goed uit hoor! Wagenpark past er ook goed in zo te zien. Zijwieltjes zijn van je fiets af?
Dat is de fiets van mijn kleine meid. Mijn fiets heeft ze nog wel. (Dat trutje kan al zonder voordat ik het kan! :) )
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Wel ff opletten met die isolatie aan het dakbeschot
Of ventileren of er zou (alsnog) vochtwerende folie tussen moeten
Je maakt het hout nu koud, en als er vocht bij komt .... en dat komt het ...

Die schrootjes zijn met een jaar of twee weggerot
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Had nou ook even die stroompunten fatsoenlijk aangelegd met wat elektra, buisjes en dozen i.p.v. dat huishoudsnoer,... : unamused:
Best wel kansloos eigenlijk :joy:

Hahaa! I know, I know. :) Maar ik heb dit voor elkaar gekregen met dingen die al voorhanden waren.

Had ook alles kunnen infrezen en inbouwdozen kunnen gebruiken, meteen een Pearl wandafwerking die je af kan nemen c.q. wassen, plafond isoleren, LED-panelen erin, vloeistofdichte vloer, poetsbrug, etc...

Pannenkoek! :p
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en RbL
Wel ff opletten met die isolatie aan het dakbeschot
Of ventileren of er zou (alsnog) vochtwerende folie tussen moeten
Je maakt het hout nu koud, en als er vocht bij komt .... en dat komt het ...

Die schrootjes zijn met een jaar of twee weggerot

Volgens de schilder is de schuur niet vochtig. Qua ventilatie zitten er in alle muren van die sleuven, als je dat bedoelt? :D Ook is het plafond alles behalve ''dicht'' gemaakt, haha! De voorzijde, dus waar je binnen komt, daar mist nog een centimeter of 30 en aan één zijde ook nog een hele strook van zo'n 10cm.

Is dit voldoende aan ventilatie, of..?
 
Volgens de schilder is de schuur niet vochtig. Qua ventilatie zitten er in alle muren van die sleuven, als je dat bedoeld? :D Ook is het plafond alles behalve ''dicht'' gemaakt, haha! De voorzijde, dus waar je binnen komt, daar mist nog een centimeter of 30 en aan één zijde ook nog een hele strook van zo'n 10cm.

Is dit voldoende aan ventilatie, of..?
Je bedoelt eigenlijk dat je het nog niet afgemaakt hebt en niet zal afmaken. :p
 
De schilder is een beunhaas ;)

Alle lucht bevat vocht, zeker als het warm is.
Zodra lucht afkoelt slaat het vocht neer als condens
Achter de isolatie blijft het kouder (bijv. regen / vorst buiten en jij binnen aan het werk)

Maar als er luchtstroom is, kan het goed gaan
Gewoon een beetje opletten, zeker als het muf gaat ruiken

Buitenmuur aan buitenzijde impregneren kan ook nog.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Mooi opgefrist Q. Wat Jeroen ook al noemde, die wandcontactdozen daar moet je wel even goed naar kijken, en niet alles doorlussen vanaf één bestaand stopcontact, dan doe je namelijk hetzelfde als iemand die 5 stekkerdozen aan elkaar koppelt, en alles vol met stekkers van zware stroomverbruikers.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
De schilder is een beunhaas ;)

Alle lucht bevat vocht, zeker als het warm is.
Zodra lucht afkoelt slaat het vocht neer als condens
Achter de isolatie blijft het kouder (bijv. regen / vorst buiten en jij binnen aan het werk)

Maar als er luchtstroom is, kan het goed gaan
Gewoon een beetje opletten, zeker als het muf gaat ruiken

Buitenmuur aan buitenzijde impregneren kan ook nog.

Ah, thanx voor de info, kerel! :)

De schilder heeft ook nog niet gezien dat er nu een plafond in zit, haha! Anyways... Ik zal de boel openlaten zoals het nu is en blijven checken. :)

Mooi opgefrist Q. Wat Jeroen ook al noemde, die wandcontactdozen daar moet je wel even goed naar kijken, en niet alles doorlussen vanaf één bestaand stopcontact, dan doe je namelijk hetzelfde als iemand die 5 stekkerdozen aan elkaar koppelt, en alles vol met stekkers van zware stroomverbruikers.
Ah, zo bedoelden jullie dat. :) Ik heb daar wel rekening mee gehouden, in de zin van; Ik wilde op meerdere plekken kunnen inpluggen, zeg maar. Ik heb naast de radio nooit meer als 1 apparaat in werking. Wat ik niet gebruik, trek ik eruit en ruim ik op of leg ik apart.

Thanx voor de heads-up, though! :heart:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba

Vergelijkbare onderwerpen