Dit is de eerste keer dat ik mijn auto niet met spons en zeem gedaan heb... Ik wist gewoon niet beter... Uiteindelijk dus maar eens de spullen getest die ik deze week gekocht heb. Jammer dat het weer zo wisselvallig was vanmiddag. Toen ik de auto zo'n beetje klaar had dacht ik er pas aan om wat foto's te maken Sorry... Anyway, ik ben begonnen met foamen want mijn auto was meer dan een maand niet gewassen. De nieuwe Autobrite schuiminjectie-lans doet het perfect en de Autobrite - Super Snow Foam geeft flink schuim. Na een kwartiertje weken het restschuim afgespoeld en toen gewassen met Surf City Garage Pacific Blue. Meguiar's Microfiber Washmitt voor het eerst gebruikt, uiteraard met 2 emmers. Velgen ook gewassen met Surf City Garage Pacific Blue. Een Chemical Guys Hedgehog Wheelbrush en een CSF Microfiber Washmitt gebruikt. Daarna ingespoten met Iron-X en na een paar minuten schoongespoten met de hogedrukreiniger. Auto gedroogd met CSF Delirium Orange Drying Towel. Auto en velgen in de was gezet met Surf City Garage Barrier Reef. De kunststof delen vanwege de regen niet gedaan. Morgen doe ik de binnenzijde. Heb alleen nog niet het juiste spul voor de lederen bekleding.