• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy [ VW Passat B8 ] 1.4 TSI GTE

Dit zou kunnen, maar bij voorkeur breng je dit natuurlijk aan op een ontvette ondergrond. Ontvetter over je Si3D is niet ideaal natuurlijk.

Nogmaals, boostend product? :p
 
Op snelheid reageert dat anders! Vermoed ik zo, maar nevel is beterschap te stellen als een straal.
Bij mij sproeit het systeem direct op de bladen. Dat is echt prettige en effectief.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ah ok, m’n ramen zijn behandeld en doe ik elke maand bijwerken. Dus zo vaak gebruik ik de sproeiers niet, sterker nog, misschien eens per jaar...
 
Heb dit toen zelf ook bij m'n Astra G gedaan, dmv Insignia sproeiers. De nevel werkt ook perfect op de snelweg en is echt super vergeleken bij de 2 stralen. Top upgrade! En waarschijnlijk ook niet eens zo duur voor de VAG auto's, neem ik aan.

Enjoy! Greetz Emiel
 
Gisteren de kou toch maar even getrotseerd en de Leon maar eens onderworpen aan een lekkere wasbeurt met Gyeon Bathe+

Ik dacht altijd dat je op een zwarte auto van alles zag, maar dan wit zeg :scream: haha

De velgen heb ik nog steeds niks aan kunnen doen, de winterset is wel helemaal klaar en het idee is om deze het komende weekend eronder te zetten. Dan kan ik de zomervelgen ook goed schoonmaken en heb ik er ook alle tijd voor.

Ik heb het interieur afgenomen met mijn nieuwe favoriete product; Waxaddict Interior Cleaner :heart:
In het verleden deed ik het kunststof in de auto met APC, inborstelen, schoon / droog blazen met de luchtcompressor en nadien alles in de Poorboys Naturel Look, nu slechts een paar putjes op een doekje en simpelweg afnemen, resultaat is goed en het ruikt heerlijk !

Verder heb ik de afgelopen week de logo's enigszins "gecustomized" , voordeel tov plastidip is dat deze er heel makkelijk afgaat als je b.v. twijfelt over de kleur of het simpelweg niet mooi vind, voor nu vind ik het prima zo, net even wat anders dan een standaard Leon..

319-D9960-30-E2-45-FD-8041-9-D1-BA27-E7-D55.jpg


874-E302-B-E7-AE-41-A3-AEB7-13-F641885218.jpg


AC90557-C-3924-4110-ABB5-2146-CA72-CAC7.jpg


08-AB9-B6-E-AA96-4-DE3-972-D-3-BBD11-F3472-C.jpg


3-AAEC8-DF-C305-4745-BE32-0-AA2-C583-C0-D0.jpg


Helaas moet de Leon ook naar de schadehersteller.. er is een jongen met de fiets achterop de bumper gefietst, de lakschade die er zat heb ik kunnen weghalen, alleen blijft er een "deukje" zichtbaar.. bij twee schadebedrijven geweest maar omdat het kunststof is kunnen ze er niets mee qua uitdeuken zonder spuiten.

3-B75-BB81-F85-D-489-D-ADE1-42-AD6-B947-B41.jpg


33-ECEBAE-FA46-45-E7-AD40-3-F9-D28-F1-B5-A5.jpg
 
Eventueel verwarmen met föhn of heet water, dan vanaf de binnenzijde terugduwen. Wel balen als dit soort dingen gebeuren, helemaal als je net een nieuwe auto hebt :confused:

Greetz Emiel
 
Nou inderdaad.. ik heb de auto natuurlijk niet heel lang en die jongen had gewoon beter uit moeten kijken o_O aan de ene kant vind ik het jammer om hem te laten herstellen, maar aan de andere kant kost het me in ieder geval geen geld.. wel weer tijd om hem straks in de coating te zetten als de lak is uitgehard..
 
Zo even het stof er afblazen...

De Leon is inmiddels naar de schadehersteller geweest waar ze de achterbumper opnieuw hebben gespoten, voor zover ik kan zien hebben ze mooi werk geleverd ;) uiteraard zag ik al direct weer wat swirls, maar niets ernstigs

Dit is allemaal 20 november gebeurt, toen ik hem ophaalde stond hij nét in de wasstraat terwijl ik toch nadrukkelijk had aangegeven dat hij niet gewassen mocht worden..afijn leed is al geleden maar als tegemoetkoming kreeg ik een tegoedbon voor een gratis wasbeurt :worried: dan snap je er echt niks van toch?

ik merkte in de dagen erna wel dat, met name op het dak, de beading ontzettend was afgenomen... het was gewoon een dooie boel.. vandaag toevallig te horen gekregen dat ik onverhoopt de hele week vrij ben en dat bracht me op het idee om de Leon dan maar eens onder handen te nemen aangezien ik ook niet echt tevreden was over de Si3D op deze auto.

Nu heb ik het plan om de coating eraf te polijsten en de auto daarna te voorzien van een laag met mijn nieuwe aanwinst de Fusso 12 months speciaal voor lichte auto’s :innocent:

De vraag die me alleen even bezig houdt, of ik de achterbumper ook gewoon mee kan waxen, lijkt me wel toch?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
stond hij nét in de wasstraat terwijl ik toch nadrukkelijk had aangegeven dat hij niet gewassen mocht worden..afijn leed is al geleden maar als tegemoetkoming kreeg ik een tegoedbon voor een gratis wasbeurt :worried: dan snap je er echt niks van toch?
Whaha! :p GE-NI-AAL.

de Leon dan maar eens onder handen te nemen aangezien ik ook niet echt tevreden was over de Si3D op deze auto.
Niet tevreden met deze coating? Wat scheelt er aan? (Geen idee hoe lang 'ie er al op zit en dergelijke)

De vraag die me alleen even bezig houdt, of ik de achterbumper ook gewoon mee kan waxen, lijkt me wel toch?
Ik weet niet hoelang het geleden is dat de bumper is gespoten, maar veelal wordt het afgebakken en zou je er overheen kunnen waxen. Maar een belletje met de spuiter is zó gedaan om het te vragen. ;)