• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy [ VW Passat B8 ] 1.4 TSI GTE

Je kunt toch ook een borstel op die roze poot binden en de vrouw die bureaustoel heen en weer laten bewegen..:innocent:
Maar hierbij een goed herstel toegewenst.
 
  • Grappig
Reactions: Quincy
Zo.. afgelopen maandagmiddag de Leon weggebracht naar het schadebedrijf voor het herstel van de aanrijding met de vos.

Vandaag heeft mijn vrouw de auto weer opgehaald en zo op het oog hebben ze (wederom) goed en net werk geleverd.

Het enige dat ik nog even na wil vragen is of ze de koplampen ook gepolijst hebben, want als ik daar met de Faro op schijn, zie ik wel polijstbanen en dat is me nooit zo opgevallen maar ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat ik er nog niet zo specifiek naar heb gekeken als vandaag..

Gelukkig was het verzekeringswerk... schadebedrag €1933 o_O
 
Vandaag even bij daglicht gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ze op zich goed en netjes hebben gewerkt.. ik ben alleen al terug geweest omdat de koplampen niet goed stonden / gemonteerd waren. De ene viel mooi binnen de voorbumper en de andere stak uit :relieved: niet veel, maar genoeg voor mij om me eraan te storen;)

90-A5679-E-0018-4-DD9-9-AEA-F26-AF3-F03-C3-D.jpg

90-A5679-E-0018-4-DD9-9-AEA-F26-AF3-F03-C3-D.jpg
 
Weer enigszins mobiel.. lopen met gips gaat me steeds beter af en daardoor kan ik weer een beetje prutsen..

Een tijdje geleden had ik het logo in de grille en achter op de kofferklep geprobeerd te plastidippen, maar dat was niet helemaal naar mijn zin. Toen heb ik via eBay kant en klare "stickers" gekocht die je met water moest aanbrengen..die waren er in verschillende kleuren en ik heb toen voor rood gekozen. Nu was ik daar niet helemaal kapot van. Afgelopen week heb ik me wat wrapfolie gekocht en in eerste instantie geprobeerd daar een motoronderdeel van de TL1000S mee te wrappen maar op YouTube ziet het er allemaal makkelijker uit dan in het echt :innocent:

Nu bekroop me vanmiddag ineens het idee om de logo's niet rood te laten, maar om deze met wrapfolie juist wit te maken, de folie heb ik toch nog in huis. Vanavond na het eten even wat aangeklooid en de folie zit erop.. het is nog niet naar mijn zin maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

IMG_3178.JPG


Nu zat dat logo natuurlijk op de auto tot ik er eens goed naar keek..dat moet er ook af kunnen en thuis aan de keukentafel met alle gemak opnieuw beplakken zodat het echt mooi strak wordt..

IMG_3179.JPG


Je ziet de restjes Plastidip nog zitten, nu inmiddels alles schoon gemaakt en morgen maar eens lekker knutselen..
 
Hmmm... De kleur komt te dichtbij de kleur van de auto. De "S" is spierwit, zo lijkt het.

Als je dan gaat voor zwart-wit, kan je het dan niet in negatief doen? Dus de "S" zwart en de lijntjes ertussen wit? :p
 
  • Leuk
Reactions: Quincy
Inderdaad de folie is echt wit en de lak is een beetje parelmoer.. ik ga nog eens rustig bedenken wat het gaat worden ;) maar jij maakt het er ook niet makkelijker op haha
 
Behalve dat het net een andere kleur wit is, vind het er zo wel stukken beter uitzien, echt een kwestie van 'less is more'.
 
  • Leuk
Reactions: Quincy
Ik ben zelf nu eenmaal niet zo’n fan van dat chroom en daarbij vind ik het met subtiele aanpassingen niet zo’n dertien in een dozijn iets