• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy [ VW Passat B8 ] 1.4 TSI GTE

De Passat staat er weer strak bij! Ik heb mijn Passat ook in de fusso staan, bevalt mij niet slecht. Heb onze s-Max in de si3d gezet, voor het eerst een coating aangebracht. Komende periode kijken hoe mij dit bevalt en dan gaat de Passat waarschijnlijk ook in de coating :)
 
Ik gebruik nu vanaf 2016 Si3d en moet zeggen dat ik eigenlijk super tevreden over ben en al onze auto's erin heb gezet en ook bij anderen.
Nu heb ik laatst een uitstapje gemaakt naar Gyeon syncro en dat voelt gladder aan na het aanbrengen maar of het de standtijd haalt van Si3d betwijfel ik.
 
Even een Si3D-vraag tussendoor; Mijn eerste coating was Si3D en dat beviel prima. Lange tijd later keek ik nog eens naar de Si3D en zag toen dat er nu ineens een base-coat bij werd verkocht.

Hebben jullie deze versie gebruikt of gewoon de "normale" Si3D in 2 lagen?
 
Nou heb ik een tijd geleden een filmpje van Nanolex zien voorbij komen op YT, waarin gezegd werd dat je de Si3D langer dan normaal moest uitsmeren met de applicator en dat ie dan nog makkelijker af te nemen is. Iemand ervaring mee?

 
Ja gewoon zo als in het filmpje verwerken en ik zelf doe er dan gelijk een tweede laag op en dit om en om paneel.
 
Laatst bewerkt:
Kan je zo n coating ook wel in de buitenlucht aanbrengen.
Lijkt me wel wat voor mijn eigen auto.
Zijn 2 flesjes genoeg van 50 ML?