• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

R&DY stelt zich en zijn saxo VTS 16V voor

R&DY

Detailing rookie
27 mrt 2014
4
0
Hallo Ik ben Randy, 32 jaar en eigenaar van een 2001 Citroen Saxo VTS 1.6 16V in de Bi Tone kleuren combi.

Aandeze auto heb ik het een en ander veranderd. Zo heeft de motor ondertussen wat extra pk's (143 ipv 118) is de auto wat verlaagd en heb ik een set ATS CUP velgen pas gemaakt voor de saxo dmv 22mm verloop spacers. Deze wielen heb ik zelf geschuurd en gepolijst.

DSC_1153.webp

DSC_1155.webp

DSC_1429.webp

Welkom hier! Heb ooit eens zo'n VTS mogen polijsten voor een studiegenoot destijds in exact dezelfde kleur! Veel leesplezier hier.

dank u allen.

motor zitten cat cams nokkenassen in. spagetti spruitstuk, open uitlaat (supersprint), airbox met daarin een green bi-cone filter en een chip op maat van Ringsleutel Autotechniek.

Het vermoeden is dat de saxo nog iets meer pk's heeft. Bij de laaste x rollen op de bank stond de timing van de nokkenassen nog niet optimaal afgesteld... Maar het rijdt best leuk met zoveel pk's in een 900kg autootje.