• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raad en advies gezocht voor lak overdracht van andere auto na kleine aanvaring P

Tjeerd

Detailing trainee
21 okt 2014
113
30
44
ik poets met regelmaat een auto van een goede collega, nu belde hij mij met het volgende.

Na het doen van z'n boodschappen merkt hij op dat er iemand tegen z'n auto heeft aangezeten, er zit een streep lak (van een meter) van de andere auto op zijn auto,. Hij kan het met z'n nagel er af krabben, maar is bang voor krassen. Is er een goeie methode om deze streep veilig te verweideren?

Mvg Tjeerd

Van de week nog bij de buurman gedaan.
Het polijstmiddel (in mijn geval Inizo) wat dikker opbrengen en even laten zitten, wordt de verf wat zachter
Met een handpad direct druk uitoefenen, daana even de machine eroverheen met finale

Ik heb nog een proef flesje staan van de PB polish dat maar eens proberen! :-)^

bedankt voor de reacties!

Flink wassen met zo'n insektensponsje of achterkant rasta-handschoen , kleien en daarna met prof. polish......moet in principe zo weg zijn , tenzij het dieper zit want dan heb je echte schade.....