• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raamstijlen en koplampen, mogen deze met een DAP behandeld worden??

albert

Detailing rookie
1 feb 2010
132
0
Mag dit ook met de dap behandeld worden ?? of beter met het handje??
de zijstijlen:

het zijn xenon lampen:is mischien een ander soort glas en weet niet of deze gedapt mogen worden?

:-)^ ok hartelijk dank Tim voor dit snelle antwoord,, kan ik binnenkort beginnen met dappen...
Mvg Bére

Voor die zijstijlen (heet toch geloof ik een B-stijl) kun je gerust de DAP gebruiken. Ik zelf gebruik er een erg milde combi voor, want vind het niet erg hard dat materiaal.

Ik heb de achterlichten van mijn 80 met Finale op wit en daarna op zwart gedaan. Zie projecten - project droomauto.

Thanks voor de info paulus DBK!
trouwens erg mooie audi! :D

moet denk ik ook maar is dat kapje voor de snelheidsmeter polijsten.. damn ding ziet er niet uit =D

Bieden kunnen zoals eerder gezegd met de dap gedaan worden. Of het op de koplampen veel nut gaat hebben weet ik niet.
Moest je ergens hulp of tips voor nodig hebben dan laat je het maar weten, woon toch vlakbij ;)

allen hartelijk bedankt voor de leerzame info!! :-)^ afhankelijk van het weer ga ik augustus of september de auto dappen, uiteraard eerst wassen dan kleien ....