• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Race Glaze Jetlaq

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
43
Zoals sommigen wel gelezen en gezien hebben, heb ik een tijdje geleden mijn motorruimte een een grote beurt gegeven:

DSC_000678.webp

Voor het inlaatspruitstuk en kleppendeksel heb ik Race Glaze Alubright Metal Deoxidiser gebruikt. Nu wil ik de Jetlaq gaan aanschaffen om te voorkomen dat het allemaal weer lelijk word. Bij de productomschrijving staat dat het bestand is tegen temperaturen tot 200 graden celcius. Nu mijn vraag: word de kleppendeksel en inlaatspruitstuk warmer als 200 graden? :weetniet Ben een rustige rijder, maar deze wagen word ook uitgelaten op de Nurburgring, en dan word er wel serieus gegast.

Alvast bedankt! :-)^

Word beide in principe geen 200 graden, kleppendeksel wel warmer dan inlaat omdat daar de olie natuurlijk rondklotst. Maar voor hoger dan 200 graden hoef je niet bang te zijn :cool

Geen probleem! Je komt de Divinol toch wel langsbrengen in die prachtige RS2 :) o:-)

Wil hem wel even bewonderen uiteraard :-d

Zekers, en ook even een stukje rijden! Jouw wagen had ik al gezien, weet waar je huis woont he? Weet niet zeker, maar over twee week kraambezoek in Eelde. Even de vrouw des huizes navragen. Kom ik de Divinol ook langsbrengen zoals beloofd!

:jippie :jippie :jippie Dat is helemaal geweldig ,^^

Denk dat als ik een stukje met je meerijd ik nooit meer terug wil in m'n 1.6je met maar 110 PK :lol

Zal zorgen dat ik wat leuke en handige dingetjes voor je heb klaarliggen:-)^

Dat hoeft niet hoor! 110 pk en onder de 1000kg rijd ook leuk! Mijn broer had een Clio RS als weekend racer en dat ging ook als de brandweer met 1030kg of zo.

Dat is waar, maar een RS zit gelijk standaard op 170 PK en dan heb ik het nog niet over de mods die er aan gedaan waren bij die van je broer :-b

Ik vertelde vandaag aan een collega dat je binnenkort langs zou komen met de RS2, heb even de foto;s van je project pagina laten zien en hij vond het geweldig!

Toen vertelde hij dat ie een kameraad heeft met een RS4 V6 Bi-Turbo, niet geheel standaard meer. Er zitten grotere turbo's op en andere nokkenassen wat resulteerd in een vermogen van iets meer dan 400 PK8-())

Aangezien die jongen vlakbij m'n werk een eigen bedrijfje heeft zijn we in de middagpauze even die kant op gereden, wat een prachige wagen was dat ook zeg! kleur was oranje staat echt super. Helaas niet gereden omdat hij het druk had maar dat kwam wel een andere keer zei hij.

Maar toch moet ik eerlijk zijn en vind ik de RS2 net iets mooier en dat niet alleen, je ziet ze bijna nooit en dat maakt hem veel specialer ,^^

400 pk met grotere turbo's en standaard 380? Met een chip ga je al dik over de 400pk heen! Is het geen S4 deze heeft 265pk. Mijn broer heeft een A6 2.7T dit is hetzelfde blok als in de B5 S4. Die van mijn broer is Oettinger getuned en heeft 300pk.

Een Audi moet in mijn opinie een 5 cilinder met turbo hebben gekoppeld aan het quattro systeem. Maar een RS4 B5 is niet verkeerd.

Dan zal het wel een S4 zijn ja, collega zei RS4 en heb geen enkel idee van hoeveel vermogen die standaard hebben dus dan is 400 erg weinig haha.

Zal het hem morgen is vragen :cool