• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Race Glaze

Gerbrand

Detailing rookie
20 mei 2008
128
0
Binnenkort een verslag van 2 nieuwe waxes voor Nederland.

Race Glaze 42
42wax.jpg


Race Glaze 55
55wax.jpg


Sample Kit :cool:
Sample-packs.jpg
 
Kun je wel al een beetje uit de "doeken" doen voor welke doelgroep deze wax gemaakt/ontwikkeld is ?
Eventueel aangevuld met wat specificaties van de waxen !!
 
Sample kit bestaat uit 25 ml:
Pre wax cleaner
Wash & Wax
Carnauba Wax Polish
Leather Balm
Colour Enhance
Race Glaze 42 wax
Race Glaze 55 wax

Deze is voldoende om een auto te doen.

de "42" bestaat uit 42% Carnauba wax, de "55" uit 55% Carnauba wax. Ze zijn te vergelijken met hoogwaardige waxes. Ze hebben een zeer lange levensduur, gemakkelijk aan te brengen en voor elk type lakken te gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is goed nieuws ,al langer een oogje op gehad..;)

Zijn dit de lage potjes met grote opening..?
 
Heb je ze zelf al gebruikt? Met welke wax kun je ze het beste vergelijken qua aanbrengen en resultaten?
 
Voorlopig zit ik te wachten op de Zymol CD.... Dus als wij deze in het assortiment opgenomen hebben dan is het 2012 met de snelheid van Gebrand... :D
 
Tim zei:
Voorlopig zit ik te wachten op de Zymol CD.... Dus als wij deze in het assortiment opgenomen hebben dan is het 2012 met de snelheid van Gebrand... :D

Ach, zo zitten er ook nog wat mensen te wachten op de resultaten van een soort test die ergens begin juli tijdens een detailing dag in Bergschenhoek is gedaan......... ;)

No offence hè, niet dat ik nu gelijk een ban te pakken heb.... :)_[]
 
Het merk bestaat zo te zien al even, alleen de paste waxes zijn nieuw. Vraag me ook af of er een connectie met Zymöl is, gezien het feit dat deze twee merken wel meer samen worden gevoerd: >klik
 
EHA zei:
Ach, zo zitten er ook nog wat mensen te wachten op de resultaten van een soort test die ergens begin juli tijdens een detailing dag in Bergschenhoek is gedaan......... ;)

No offence hè, niet dat ik nu gelijk een ban te pakken heb.... :)_[]

:D Nee hoor, je hebt wel gelijk! :schaam
 
Om het enigszins goed te maken met je stuur ik even een collega naar je toe om wat PB spullen te bestellen :ja
 
Gerbrand zei:
Er is geen connectie met Zymöl. Het zijn 2 afzonderlijke merken en producten.


En hoe zit het met de andere vragen? :p

Er zijn een aantal mensen hier benieuwd met welke wax(es) deze te vergelijken is, qua verwerking en resultaat... :ja