• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Radio front beschadigd

Jdb

Detailing chief
27 feb 2017
280
88
Hoihoi,

Weken geleden heb ik zo'n geurtje gehangen in de auto.
Eerst aan de spiegel, maar aangezien het 't zicht belemmerde heb ik de hanger lager gehangen.

Weken lang geen problemen tot ik vanmiddag opeens dat zilver op de foto rimpelig zag.
Er heeft dus één of andere weekmaker in het geurhangertje gezeten.
Het vreemde is dat de zon al weken vaker op de auto heeft geschenen zegmaar en er niks aan de hand was.

Ik heb de imbusschroeven al los gehaald en het lukt wel om de hele radio eruit te halen,
maar nu is mijn vraag of ik het frontje dan los kan halen om te spuiten of weet iemand een adres waar ze los verkrijgbaar zijn?
20170514_182627.jpg
 
Ik heb ook zon stinkding gekregen bij een bestelling van CC stond met koeienletters op dat het vrij moest hangen :joy: nu snap ik ook waarom.

Ik snap sowieso niet dat je zon stink ding in je auto wil hangen maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Je zal de complete radio eruit moeten halen, en heel voorzichtig het frontje moeten los klikken, deze zit met allemaal clips rondom vast. Ik heb voor zulke klusje een heleboel hele kleine platkop schroevendraaiertjes. Die er tussen prikken. Geduld gaat je redden.

Wel meteen beide delen doen (boven en onder) anders krijg je geheid kleur verschil.

Of zoals jeroen opperd, sloop, mits dit een courant model is.
 
Ik heb ook zon stinkding gekregen bij een bestelling van CC stond met koeienletters op dat het vrij moest hangen :joy: nu snap ik ook waarom.

Ik snap sowieso niet dat je zon stink ding in je auto wil hangen maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Je zal de complete radio eruit moeten halen, en heel voorzichtig het frontje moeten los klikken, deze zit met allemaal clips rondom vast. Ik heb voor zulke klusje een heleboel hele kleine platkop schroevendraaiertjes. Die er tussen prikken. Geduld gaat je redden.

Wel meteen beide delen doen (boven en onder) anders krijg je geheid kleur verschil.

Of zoals jeroen opperd, sloop, mits dit een courant model is.

Tsja deze was qua geur wel lekker, dacht doe ik een keer. Bij mij stond er niks op van vrij hangen.
Geduld heb ik wel, dus dat moet dan wel goed komen.