• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rain-x wisserbladen

Reinhold

Detailing rookie
20 jul 2010
19
0
Ik heb een vraag ik gebruik al een hele tijd op mijn ramen rain-x en dat bevalt me goed. Maar ik be eigenlijk aan nieuwe ruitenwissers toe en ik kwam op de site van rain-x ook wisserbladen tegen, nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee zoals ik op het filmpje op de site zag voldoen ze prima. Maar kan er verder niet veel over vinden.

En wil je die dan helemaal uit de states laten over komen??Volgens mij kan je beter hier de Bosch Aero Wiper kopen,ben je waarschijnlijk goedkoper uit en je hebt ze meteen!Heb zelf die paar weken terug gekocht en die zijn heel wat beter dan die van b.v Halfords.
Reuze stil en zeer goede wisser!

Geen ervaring mee, maar mocht je besluiten ze over te laten komen, dan horen we graag jou ervaring :cool