• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RamJam stelt zich voor

RamJam

Detailing rookie
13 mrt 2009
5
0
Hallo liefhebbers en fanaten, ik ben hier terecht gekomen door protech te "googlen". Na een paar avondjes lezen toch maar zelf proberen.
Ik heb een nieuwe Dodge Ram 2009 uit de VS gehaald. :jippie
Denk dat ie voor de overtocht even door de krassenstraat is gehaald. Zit vol met swirls.
De auto is begin Januari van de band gerold en nu een week in Nederland. Van beading is nu al geen spraken meer.
Verder heb ik wat kleine krasjes van het laden en lossen in de container.
De kleur is Brilliant black crystal pearl (heftige metalflake). Wat is de beste werkwijze ? Ik moet er wel bijvermelden dat ik gezien mijn werk geen zeeen van tijd heb, maar hou wel van duurzame oplossingen.
Zie jullie tips graag tegemoet. Alvast bedankt

Black_Ram_1500_SLT_Crew_cab_002.webp

Black_Ram_1500_SLT_Crew_cab_001.webp

Black_Ram_1500_SLT_Crew_cab_007.webp

Zeer mooie bak kerel en ook een goeie motor 8-())
Ik zou zeker nog eens ff goed rondneuzen hier wat betreft je werkwijze en stappenplan vervolgens een mooie bestelling bij Tim plaatsen en daarna een weekend vrij plannen en deze beauty is gaan verwennen....

Crediet crisis ? Waarzo ??

Wat een bak man, echt ontzettend mooi !
Zit me dan wel gelijk wat praktische dingen af te vragen zoals : waar en hoe parkeer je zo'n ding tijdens boodschappen doen :weetniet

Gr. Arjan

Juffer1 zei:
Zit me dan wel gelijk wat praktische dingen af te vragen zoals : waar en hoe parkeer je zo'n ding tijdens boodschappen doen :weetniet

Gr. Arjan

Gewoon, midden op straat of op een hoek (of dat nu een parkeerplek is of niet).;) Voordat de parkeerpolitie doorheeft wat voor auto het is om weg te slepen, zijn de boodschappen al gedaan en rij je weer vrolijk naar huis. In this case: size does matter! :-b