• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

randen van de rubbers. hoe netjes maken?

subarufreak

Detailing chief
15 jul 2010
275
85
41
vanavond na het wassen van de auto de typische groene aanslag op gemerkt op de vensterrubbers van de deuren van mijn clio.
desondanks ik bij het foamen mijn toer doe met de detailbrush van autofinesse valt het resultaat dus wat tegen en blijft de groene aanslag.
nu na het wassen heb ik de toer gedaan met oorstokjes en wat apc 50-50 en heb al redelijk wat kunnen verwijderen.

wat gebruiken jullie? eventueel tijdens of na het wassen?
ik heb nog de borstels van valet pro gehad, denk replica van ebay want het plastiek rond de haren brak redelijk vlug. denk dat deze beter werk deden doordat ze iets smaller waren en hardere haren maar wil krassen ook vermijden natuurlijk.

mvg

Dominique

APC en diverse detail borsteltjes. Misschien een met wat stuggere haren.

Ik heb er nog een van Meguair's al jaren. Die lijkt echter erg veel op deze. https://www.Carclean.com/product/Carclean_nl/Dual_Purpose_Detailing_Brush_85_653_103405

Deze doet het ook goed en ze hebben nu een set van 4 Monello detail borsteltjes.

• Leuk
Reacties: Ozy en Sugr_81
Hahaha.

De enige keer dat ik de combinatie vrouw, vaseline en HD reiniger heb gehad was dat ik de vrouw had ingesmeerd met vaseline en er toen achter kwam dat knuffelen onmogelijk werd en heb haar toen afgespoten met de HD

• Leuk
Reacties: Soepergrover