• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ranking per product

surfingjohn

Detailing addict
15 sep 2011
64
55
Zou leuk en handig zijn als je op de site van Carclean een overzicht zou kunnen krijgen per product met de bijbehorende beoordelingen van de gebruikers, lekker overzichtelijk zeker als je aan je begint met de poetscarriere, tevens handig als je een keer wil overstappen naar een ander product om e.e.a. uit te proberen.

Maar er staan ook een hele boel reviews die in mijn opinie niet kloppen! Kan er vaak uit op maken dat het komt door onkundig gebruik van het product.

Ik zag laatst nog een review van iemand die een product aanbeveelde omdat hij had gezien dat een brits bedrijf het altijd gebruikt bij hun details rofl

Dat realiseer ik me wel, maar als je e.e.a. doorleest bij een bepaald product kan je wel de juistheid inschatten lijkt me, zet net even te zoeken op de site, maar ik heb het nog niet gevonden, iemand tips?

Staat gewoon onder het artikel: (ervaring)

https://www.Carclean.com/product/CSF/Delirium_Orange_Drying_Towel_60x90cm_DC-1_101684

aha toch niet, zocht me al suf en het leek me zo handig, bijvoorbeeld ff bij de poetsdoeken zoeken en dan de top 3 bekijken en dan mijn keus maken.

zodra je een bepaalde productkeuze hebt gedaan (bijvoorbeeld doeken) dan past de "top 5 meest gekochte" zich automatisch aan naar dit onderwerp.
dus die kun je wel in de gaten houden.

deze staat rechts boven in.
top 5 gekocht per categorie

Toch lijkt het mij een waardevolle aanvulling, om voor de prijs van het artikel in de omschrijvingsbalk, ook de waardering van het product (de sterren) al te tonen.

Dan kan je in de commentaren lezen waarom personen voor de waardering gekozen hebben.

Bijvoorbeeld, Ik heb nog nooit een shampoo gekocht van carclean:

Dan ga ik kijken bij shampoo's & zie ik de best verkochte items (als je oplettend bent, want het is klein).
Dit is een indicatie welke producten goed verkopen, maar niet welke ik ook zou willen proberen?
Scrollend & kijkend zie ik verschillende prijzen, merknamen & types. Waar moet je beginnen?
(houd er rekening mee dat niet iedereen een forumpersoon is & er wellicht niet aan denkt meteen hier naar toe te komen)
Als de waardering die wel terug te lezen is per shampoo zou staan voor de prijs, zou de site naar mijn mening overzichtelijker worden & de goede producten duidelijker.

Je krijgt dan:
Artikelnr ||| Omschrijving ||| Waardering ||| Prijs ||| Op Voorraad? ||| Bestel mogelijkheden.
101021 ||| Super Slick & suds ||| 4.5 ||| 44.99||| Ja

Goed idee?