• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ranzig interieurtje van een Opel Vectra station

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Vandaag bezig geweest met o.a het smerige interieur van deze Opel Vectra station. De auto is 3 jaar oud en zo door de leasemaatschappij verkocht geworden. Zoals op onderstaande foto's te zien was het interieur te goor om op te zitten!

De hulpmiddeltjes:

Lloyds extractor ( Onmisbaar in dit soort situaties natuurlijk! :) )
APC 1:10 en 1:4 voor de vlekken
Meg's interior brush + oud t-shirt om in te borstelen

De na foto van de achterbank is overigens per ongeluk van de verkeerde kant genomen, maar de vlekken waren er allemaal uit! ;)



Ik heb me er weer over verbaasd hoe mooi schoon het interieur weer werd na de behandeling met de extractor. Het is en blijft een heerlijk apparaat! :heart_eyes:

[mod]even de plaatjes werkend gemaakt[/mod]
 
Zeer netjes zeg! Zelfs zonder extractor een mooi resultaat!
 
Dibbuz zei:
Zeer netjes zeg! Zelfs zonder extractor een mooi resultaat!

Volgens mij lees ik juist dat ie wel een extractor heeft gebruikt.


Maar het ziet er weer netje's uit.

Jeroen
 
Haha, je hebt gelijk net dat 1e regeltje niet gezien. x-]
Die extractor kon ik vandaag ook wel gebruiken bij een Golf die ik aan het doen was! 8-())
 
Extractors zijn echt toppers voor een vies interieur.

Mooie actie trouwens. Een auto kopen en dan flink afdingen vanwege de bekleding. Zo verdien je je investering van je extractor snel terug. Goed bezig geweest.