Gisteren m’n W213 E350e ingeruild voor een Porsche Taycan 4s vol met mooie opties
Porsche Taycan 4S, diepzwart metallic, zwart volleder interieur, 20" Taycan Turbo Aero velgen.
SportDesign Pakket carbon & SportDesign carbon buitenspiegels.
Performance Accu Plus, Porsche Electric Sport Sound, Burmester Surround Sound System, 10,9 inch bijrijdersdisplay, Sport Chrono Pakket, LED-Matrix getinte koplampen, Head-up display, Adaptive Cruise control, 22 kW On-Board Charger voor snelladen, warmtepomp, Porsche Intelligent Range Manager,
Klasse 3 & 4/5 (volgvoertuig / alarmcentrale)
Exterieur
de neus, diffusor en zijschermen voor zijn gewrapt in transparante folie, de auto was een Duitse medewerker auto uit Stuttgart en verkeert verder in topconditie. Swirlvrij.
de enige 2 directe aandachtspunten zijn een Macdonalds kachellucht (bij gebrek aan betere beschrijving) en een parfum / aftershave geur die me niet aanstaat. Beiden mild, maar ik kan het ruiken. Dus met enzymen aan de slag. Daarnaast is het Alcantara op het stuur niet 100% naar mijn standaard (lees hagelnieuw conditie) maar niets wat een lauw sopje een borstel met wat apc en microvezel doekjes niet kan oplossen. Verder zijn de ruiten wel schoon, maar wasemen ze een beetje te vettig naar mijn smaak.
hieronder de eerste foto’s, ongewassen, detail foto’s volgen.
Porsche Taycan 4S, diepzwart metallic, zwart volleder interieur, 20" Taycan Turbo Aero velgen.
SportDesign Pakket carbon & SportDesign carbon buitenspiegels.
Performance Accu Plus, Porsche Electric Sport Sound, Burmester Surround Sound System, 10,9 inch bijrijdersdisplay, Sport Chrono Pakket, LED-Matrix getinte koplampen, Head-up display, Adaptive Cruise control, 22 kW On-Board Charger voor snelladen, warmtepomp, Porsche Intelligent Range Manager,
Klasse 3 & 4/5 (volgvoertuig / alarmcentrale)
Exterieur
- Diepzwart metallic
- SportDesign Pakket carbon
- SportDesign buitenspiegels in carbon
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans
- Single Speed transmissie op de vooras, 2-speed transmissie op de achteras
- Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
- Porsche Electric Sport Sound
- Sport Chrono Pakket
- Stuurbekrachtiging Plus
- 20" Taycan Turbo Aero velgen
- Head-Up Display
- ParkAssist voor en achter inclusief camera en Surround View
- Rijstrookwisselhulp
- Adaptieve Cruise Control
- HomeLink (garagedeur opener)
- InnoDrive
- Zwart volleder interieur
- Comfortstoelen, 14-voudig verstelbaar met Memory Pakket
- Stoelverwarming
- Licht Design Pakket
- Opbergvakkenpakket
- Zijairbags achterin
- Porsche embleem op hoofdsteunen (voor en achter)
- GT-sportstuurwiel alcantara met mat carbon inleg incl. stuurwielverwarming
- Dorpellijsten mat carbon, met verlichting
- LED-Matrix koplampen getint, inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
- Lichtstrip met PORSCHE logo zwart
- Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
- Voorruit met grijze band
- Privacyglas
- 10,9 inch bijrijdersdisplay
- Burmester High-End Surround Sound System
- Performance Accu Plus
- 22 kW On-Board AC-Charger
- Warmtepomp
- Porsche Intelligent Range Manager
- Mobile Charger Connect
- Verlengde (7,5 mtr) hybrid kabel
- Porsche laadkabel (mode 3)
de neus, diffusor en zijschermen voor zijn gewrapt in transparante folie, de auto was een Duitse medewerker auto uit Stuttgart en verkeert verder in topconditie. Swirlvrij.
de enige 2 directe aandachtspunten zijn een Macdonalds kachellucht (bij gebrek aan betere beschrijving) en een parfum / aftershave geur die me niet aanstaat. Beiden mild, maar ik kan het ruiken. Dus met enzymen aan de slag. Daarnaast is het Alcantara op het stuur niet 100% naar mijn standaard (lees hagelnieuw conditie) maar niets wat een lauw sopje een borstel met wat apc en microvezel doekjes niet kan oplossen. Verder zijn de ruiten wel schoon, maar wasemen ze een beetje te vettig naar mijn smaak.
hieronder de eerste foto’s, ongewassen, detail foto’s volgen.
Bijlagen
-
DFB9CC46-E10C-4B53-87BA-E6999F54D5B3.webp311,4 KB · Weergaven: 207
-
95F75C41-8AFE-4A9D-AA08-0D86D48E9199.webp233,6 KB · Weergaven: 198
-
F60C2BDB-EF11-429A-86FC-F4BC51397A42.webp308,4 KB · Weergaven: 194
-
204BA703-3033-40CA-A0C0-9101759F1940.webp213,7 KB · Weergaven: 191
-
639CCCB7-5624-4D8A-9883-FBE19EA672BF.webp392,2 KB · Weergaven: 200
-