• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Nadat ik vanmorgen in Rotterdam was geweest voor mijn werk, op de terugweg besloten dat ik maar eens op zoek moest naar het nieuwe pand van "Onze Grote Leider".

Dankzij de foto's in het andere topic, herkende ik al snel het industrieterrein en ook vond ik dankzij die foto's snel ons aller "Walhalla".

Ik wil Dana middels deze hartelijk danken voor de zeer gastvrije ontvangst en uitgebreide en plezierige rondleiding. En het werkt werkelijk erotiserend om door dat indrukwekkend grote magazijn te wandelen, waar duizenden heerlijke geuren je doen vergeten dat je gewoon in een magazijn bent...

Ik hoef verder niet uit te wijden over wat ik allemaal gezien heb. Dat is door de velen voor mij al gedaan. Indrukwekkend allemaal. En wat een werk is daar al verzet. En wat een tijd moet dat allemaal gekost hebben om het zo te ontwerpen! Petje af.

Maar wat ze in petto hebben voor de showroom/winkel, dat is werkelijk waanzinnig. Ik verklap het lekker niet, want die eer komt Carclean toe, maar ik kan wel zeggen dat ik de (bij binnenkomst) linker balie helemaal briljant vind! In eerste instantie vreemd dat die balie niet helemaal vlak is, maar voor het doel van Carclean echt helemaal briljant!

Oh, nog even voor Dana. Je was naast iets van 8.645 onderwerpen ook bezig met het onderwerp droogrekken voor de materialen die niet in de wasdroger mogen. Onderweg naar huis moest ik denken aan heel vroeger in Militaire Dienst. Daar hadden we een droogkamer voor onze kleding, maar dat zal overkill zijn.

Weet niet hoeveel van doeken en pads je dagelijks verwacht te willen drogen, maar is dit wellicht een suggestie:

http://www.robo-toys.com/main.aspx?id=82

http://www.drymate.nl/pagina10.html

Met vriendelijke groet,

Aficior