• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reclameboekjes

350Z

Detailing guru
17 jan 2016
1.378
173
Ik kon het zo snel niet vinden, misschien is het al ergens benoemd of voorgesteld maar is het mogelijk bij bestellingen een voorkeur aan te kunnen geven om géén reclame te ontvangen?

Ik heb een hele stapel boekjes en foldertjes meegekregen die direct bij het oud papier belanden. Zonde!

20180307_112612.jpg
 
@Tim

Is het een idee om in de webshop bij het afrekenen een vinkje te plaatsen met "wel of geen folders ontvangen"?

Persoonlijk vindt ik het een beetje zonde om de folders weg te gooien na het lezen. En daarbij best een belasting voor het milieu. Alle kleine beetjes helpen niet waar :)

Dit kreeg ik vandaag bij m'n bestelling.
Bekijk bijlage 105344

Lijkt me best makkeijk te realiseren zo'n vinkje aangezien we er ook voor kunnen kiezen om een digitale factuur in plaats van een papieren.

Geplaatst in "Opmerkingen bij nieuwe website"
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en 350Z
Helemaal mee eens!
Wel grappig overigens, dat het boekje van Gyeon in het verleden een eurotje betaald moest worden..
De Gyeon brochures die voor één euro er stonden waren bedoeld voor wederverkoop en detailers die het aan hun klanten mee willen geven.
Door een foutje stond deze met na de migratie naar het nieuwe systeem onterecht in de shop. Die gaan dan tegen kostprijs mee. We "verdienen" er dan niets aan.
 
Ik heb het idee dat jullie nu folders krijgen die jullie eerder ook al ontvangen hebben, klopt dat? Het zou zo moeten zijn dat je elke folder maximaal 1 keer ontvangt.

Wel is het zo dat die gegevens vanuit ons oude systeem gereset zijn en dat de teller in ons nieuwe systeem weer van voor af aan gaat lopen.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Ja is dat zo? @nicknameless denkt er ook zo over en meer met jullie. Maar is het geen idee om het aan een potentiele klant te geven, of de buurman of een vriend? Dat gebeurt ook vaak en wordt zeker gewaardeerd.

Dat is inderdaad een optie, al denk ik dat degenen onder ons die overtuigd zijn van de producten in de boekjes dit mooier kunnen vertellen of nog beter: laten zien. Vaak is het overtuigen van een leek van het nut van kleien (wat?? 30 euro voor een setje?!?) een onbegonnen zaak, tot je ze even jouw eigen autolak laat voelen.

Of kijk naar het voorbeeld van @The Joy Of Detailing :

Laatst op het werk even de auto binnen gezet om een kapot knipperlichtje te fixen. Toen ik de motorkap open deed, dacht ik: het ziet er hier ook niet erg netjes uit. Maar toen even later 'n paar collega's kwamen kijken reageerden zij van: "zo, jij poetst hier volgens mij ook - wat netjes!" :confused::joy:
Dan besef je weer even dat onze standaard op 'n ander nivo ligt ;)

Daarbij denk ik dat mensen over het algemeen sceptisch zijn over hoe mooi dingen in foldertjes verteld worden en als ze het wel geloven is dat vaak de groep die al een prachtig lakpantser van waxoyl op z'n wagen heeft zitten. Die hebben namelijk ook een prachtig foldertje EN drie jaar garantie;)

Ik begrijp het wel vanuit jullie optiek als dealer van bepaalde merken, maar zet dan ook meteen jullie stempel op de folders zodat mensen ook daadwerkelijk bij jullie aanschaffen:)

15204333380781465494563.jpg


Foldertjes of geen foldertjes, ik ben overtuigd van Gyeon Tar!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik heb inderdaad ook een stapel brochures ontvangen die ik al eens gekregen had. Ook hier meteen bij het oud papier gegaan :(

Ook zat er een monello "niet wassen" hangertje bij, die ik vorig jaar ergens met een bestelling gekocht had omdat deze niet bij mijn eerste order zat. Ik had in de plaats daarvan een basics of bling instructieboekje, best leuk :)

Zonde dat alle tellers gereset zijn met het nieuwe systeem, maar ergens ook wel begrijpelijk. Betekent dat ook dat we met komende bestellingen niet meer zo'n berg flyers krijgen, maar af en toe eentje als er wat nieuws is?
 
Betekent dat ook dat we met komende bestellingen niet meer zo'n berg flyers krijgen, maar af en toe eentje als er wat nieuws is?
Ja dat is wel het idee, maar er zou zomaar een bug in kunnen zitten dat je ze dus onbedoeld toch krijgt. Dat probeer ik nu een beetje uit te vlooien.
 
Voor de Poorboys World e.d. folders durf ik het niet te zeggen of ik die vaker heb gekregen maar de Polishing Power / DAP zit er, in mijn beleving, geregeld bij.
Ik ben overigens niet vies van een foldertje van iets wat mijn interesse heeft en ik zie mezelf deze ook wel doorgeven aan mensen die interesse tonen. (Ik bewaar ze meestal ook wel)
Ik zou dus een vinkje laten staan bij een eventuele optie om folders te ontvangen, maar de optie zou leuk zijn.
Wel eens met @350Z dat je dan ook duidelijk moet maken dat ze die spullen wel bij Carclean moeten bestellen. :innocent:
 
Vind het anders wel leuk om even door te kijken, maar “overdaad schaadt” inderdaad.

Stempel van Carclean kan, maar misschien zijn er ook leden die zelf de inkoop van producten verzorgen voor “klanten”.

Zal ook in de gaten houden of het systeem het nu in de gaten houdt.
 
Ja is dat zo? @nicknameless denkt er ook zo over en meer met jullie. Maar is het geen idee om het aan een potentiele klant te geven, of de buurman of een vriend? Dat gebeurt ook vaak en wordt zeker gewaardeerd.
Mee eens. Ik heb ook wel eens een foldertje gehad. Thuis even gekeken. En daarna heb ik hem op het werk in de kantine gegooid. Waarbij een paar collega's het boekje hebben door gelezen
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RedCat
Ja is dat zo? @nicknameless denkt er ook zo over en meer met jullie. Maar is het geen idee om het aan een potentiele klant te geven, of de buurman of een vriend? Dat gebeurt ook vaak en wordt zeker gewaardeerd.
Ze gaan bij mij niet de container in maar het is wel zonde om er vervolgens niets mee te doen.

En daarna heb ik hem op het werk in de kantine gegooid. Waarbij een paar collega's het boekje hebben door gelezen
emoji16.png
Bij mij op het werk liggen ze ook op de kantine tafel en wordt het gelezen. En vervolgens gaan ze na verloop van tijd wél de container in als een collega een opruim tic krijgt.
 
Ze gaan bij mij niet de container in maar het is wel zonde om er vervolgens niets mee te doen.


Bij mij op het werk liggen ze ook op de kantine tafel en wordt het gelezen. En vervolgens gaan ze na verloop van tijd wél de container in als een collega een opruim tic krijgt.

Ja, uiteraard gaan ze dan alsnog de container in. Maarja, dat is met alles zo :D
 
Als jullie van dit soort boekje af willen, ik hou me aanbevolen. (het boekje van Poorboys World) heb ik inmiddels al.

Het zou trouwens mooi zijn als dit soort boekjes als PDF op het forum zouden staan.
 
Ik ben wel voorstander van de folders. Vind het een mooie toevoeging aan je bestelling en een blijk van waardering voor je aankoop. Net als het gratis presentje. Vooral als je nieuwe produkten op deze manier ontdekt of als je bestaande eens wat meer kan uitpluizen of informatie bij krijgt. Dat er dan al eens hetzelfde foldertje bij zit is dan maar zo.