• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

red mist over purple haze pro?

Skippie

Detailing addict
28 apr 2011
235
68
32
Hallo allemaal,

Even een snel vraagje, ik heb net mijn auto voorzien van een verse laag purple haze pro en ik vroeg mij af of red mist hier nog een toevoeging aan heeft. Of is het nuttenloos? Ik heb m'n auto eerst gekleid, daarna gecleaned en daarna de mothers step 2 glaze and seal erop gedaan om vervolgens af ite sluiten met de dj wax. Heeft de red mist nog nut of Moët ik het niet doen? Op het flesje staat ook dat je het niet op een vers gewaxte auto mag aanbrengen maar wat is net gewaxed ? 1 uur? 1 dag?

Alvast bedankt!

Hier is dus duidelijk iets mis gegaan met de titel :(
Hoe kan ik de titel veranderen in: red mist over purple haze pro?

* edit * gelukt !:)

Zoals de fles al aangeeft, heeft het na een verse wax minder nut
RedMist is een spray sealant, die op een verse wax minder hecht
Doe de RedMist er na de volgende wasbeurt op.
Daar is ie voor bedoeld

Hans

DoDo Juice zelf geeft aan minstens 24 uur te wachten met het gebruiken van Red Mist op verse was, vanwege de solvents in Red Mist.

De Red Mist is voor tussen de waxbeurten door, zeker niet net na het aanbrengen van Purple Haze.

Bedankt! Nu kijken of de purple haze pro het net zo doet als de synwax van mothers:) die gaf na ruim 3 maanden nog steeds super beading!