• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Reeds gekocht notificatie

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
6.675
4.050
193
42
Den Haag
#1
Ik was vanmiddag bij de Videoland om een dvdtje te huren, ik kreeg van de vriendelijke dame achter de balie te horen dat ik de film al eens had gehuurd.

Dit bracht mij op het volgende idee:

Stel dat je aan het shoppen bent en je wilt een produkt in je mandje leggen, is het dan een idee of een teken te krijgen dat je dit produkt in het verleden al eens eerder hebt aangeschaft?

Patrick
 

JPeG

Detailing rookie
21 mei 2008
240
1
0
#4
Misschien als je tevreden bent over bepaalde pproducten dat je ze juist weer gaat kopen.
Maar dan weet ik wel zeker dat je de producten die je bevallen wel bijblijven
 

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
0
62
#5
ik heb van me eigen de eigenschap, dat alles wat ik ooit gekocht heb, en niet bevalt bij alles en iedereen af ga raden, en bij producten die wel bevallen raadt ik ze juist bij alles en iedereen wel aan, an daardoor onthoudt ik ook goed wat ik wel en niet wil kopen, ook kijk ik voor dat ik iets ga kopen wat de voorraad is die ik zelf nog heb.

ik zou het persoonlijk nogal irritant vinden, dat ik er constant op geatendeert wordt dat ik iets al een keer gekocht heb.
 

Joost

Detailing addict
14 mei 2008
380
0
62
#6
nicknameless zei:
Stel, ik zeg stel, dat je niet tevreden zou zijn over het produkt, dat je dan kan kijken naar een alternatief bijvoorbeeld.

:weetniet

Patrick
Ik denk dat als je er niet tevreden over bent dat je dan niet snel het product nogmaals aan wilt schaffen.





De producten waar je juist wel tevreden over bent zullen dan ook sneller aan vervanging toe zijn dus opnieuw hetzelfde product bestellen. Dus dan komt zo'n melding min of meer ongewenst.
 

turbulence

Detailing rookie
18 mei 2008
248
0
0
#7
tenzij je problemen hebt met je korte termijn geheugen zou het wat kunnen toevoegen :D

zie voordeel er ook niet van in, ik weet nog wel wat ik gekocht heb en wat er in mijn kast staat...

ik heb van me eigen de eigenschap, dat alles wat ik ooit gekocht heb, en niet bevalt bij alles en iedereen af ga raden, en bij producten die wel bevallen raadt ik ze juist bij alles en iedereen wel aan
dat vind ik ook een beetje kort door de bocht, want wat de 1 WEL een fijn product vindt, kan de ander wel niks vinden..
 

MartijnIbi

Detailing rookie
24 mei 2008
167
0
0
#8
Nadeel van zulke dingen is dat je allemaal verschillende custom scriptjes gaat krijgen voor allemaal verschillende dingen. Wordt er niet makkelijker op om het te beheren. Voor altzheimer kun je bij de apotheek terrecht en anders loop je nog maar een keer naar de schur hoor :D
 

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
0
62
#9
turbulence zei:
tenzij je problemen hebt met je korte termijn geheugen zou het wat kunnen toevoegen :D

zie voordeel er ook niet van in, ik weet nog wel wat ik gekocht heb en wat er in mijn kast staat...



dat vind ik ook een beetje kort door de bocht, want wat de 1 WEL een fijn product vindt, kan de ander wel niks vinden..
het gaat erom wat ik vindt, wat iemand anders met die informatie doet moeten ze helemaal zelf weten.
 

stimpy68

Detailing guru
5 mei 2008
4.495
13
105
50
#10
Ik vind het ook een beetje een optie die weinig toevoegt. Ik weet wat ik gekocht heb omdat het in mijn kast staat. Als ik een product goed vindt en ik koop het vaker, dan krijg ik dus telkens een opmerking erbij dat ik het al eens gekocht heb :weetniet Je kan overigens in je webshop account alle facturen zien, dus mocht je twijfelen dan kun je altijd even in de facturen kijken (of bel Tim, die zoekt het zo voor je op! :-" ).
 

tsunami69

Detailing addict
9 jul 2008
692
0
62
#11
Een beetje een overbodige optie naar mijn mening, als iets (bijna) op is en ik ben er tevreden over bestel ik het nog een keer, een pop up o.i.d. dat ik het betreffende produkt al eerder heb gekocht zou mij op den duur gaan irriteren omdat ik wel weet wat ik eerder gekocht heb.
 

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
0
#12
Denk dat het (in de toekomst) hooguit handig is als je ergens een lijstje hebt wat je al eerder hebt besteld om snel wéér te kunnen bestellen. Een soort favorietenlijst zeg maar. Géén pop-ups alsjeblieft, dat vertraagt alleen maar.