Beste mensen,
Hoewel ik niet zo'n detailer ben als de meeste is het allemaal wel mooi te zien hoe sommige projecten er na behandeling uitzien
Met betrekking tot een aan te schaffen auto daarom het volgende;
Het betreft een cabriolet met donkerrood dak. Het dak heeft een 3-tal beschadigingen maar die vallen niet zo ernstig op, althans wanneer de rest van het dak toonbaar is. Probleem is dat het dak wat "smoezelig" eruit ziet. Zal wellicht ook aan de rode kleur liggen, maar iedere verbetering is één. Een flinke schoonmaakbeurt zal wellicht al veel helpen hoop ik, maar ben even bezig op te zoeken wat hierbij het beste benodigd is. Het dak zelf is wel al 15 jaar oud, dus té enthiousast met hogedrukreinigers, extractors etc wil ik wel enigzins voorkomen om doorlekken binnen de perken te houden. Normaal gezien is het makkelijker het dak te vervangen uiteraard, maar het bereft hier géén dagelijkse gebruiksauto (puur hobby dus weinig rijden in regen etc) en het dak laten maken is een prijstechnisch pittige aangelegenheid aangezien er nauwelijks bedrijven bekend zijn met deze auto's (zijn er 1000 van geproduceerd ooit).
Ik wacht de tips af, waarvoor alvast mijn dank en veel glimmende km's gewenst!
Grt, Texpert
Hoewel ik niet zo'n detailer ben als de meeste is het allemaal wel mooi te zien hoe sommige projecten er na behandeling uitzien
Met betrekking tot een aan te schaffen auto daarom het volgende;
Het betreft een cabriolet met donkerrood dak. Het dak heeft een 3-tal beschadigingen maar die vallen niet zo ernstig op, althans wanneer de rest van het dak toonbaar is. Probleem is dat het dak wat "smoezelig" eruit ziet. Zal wellicht ook aan de rode kleur liggen, maar iedere verbetering is één. Een flinke schoonmaakbeurt zal wellicht al veel helpen hoop ik, maar ben even bezig op te zoeken wat hierbij het beste benodigd is. Het dak zelf is wel al 15 jaar oud, dus té enthiousast met hogedrukreinigers, extractors etc wil ik wel enigzins voorkomen om doorlekken binnen de perken te houden. Normaal gezien is het makkelijker het dak te vervangen uiteraard, maar het bereft hier géén dagelijkse gebruiksauto (puur hobby dus weinig rijden in regen etc) en het dak laten maken is een prijstechnisch pittige aangelegenheid aangezien er nauwelijks bedrijven bekend zijn met deze auto's (zijn er 1000 van geproduceerd ooit).
Ik wacht de tips af, waarvoor alvast mijn dank en veel glimmende km's gewenst!
Grt, Texpert