Hallo mijn write-up wat betrefd de Ford mondeo(01)Al eerder was ik begonnen met knippen en scheren tot de wergever belde of ik toch weer kon komen werken dus zat er een 3 tal weken tussen dat ik veder kom met de mondeo.Vrijdag begonnen met de auto terug te wassen na de klei beurt van 3 weken geleden(had hem beschermd met dj-red mist)
Gebruikte middelen:
Pre-wash Orange degreaser+APC+(Chemical Guys)
Wash-Zymol car bath(lekker spul maar overpriced)
Clay-mothers wax clay systeem(lube citrus bling van valet pro)
Compounds
Monello serie-was ik blij dat ik pas nog de Forza had besteld wat was die lak hard zeg!!!
na de monello even finale met final polish van Menzerna's
Beschermen
RejeX-12 uur met rust gelaten en afgetopt met Collinite 476S
De banden in de Zymol-tyre(moet zich nog bewijzen,maar net als de shampoo lekkar verwerkbaar maar overpriced naar mijn mening)
trims in de Black WoW,ramen gedaan met PB-spray&Wipe(lekkah die appeltjes)Voorraam&voorzijramen in de Carlack68 Glass Sealant
Nu nog wat afters en een druppeltje regen,maar helaas daar bleef het bij.Dus beading foto's hebben jullie nog te goed:ja
Opmerkingen,sugesstie's welkom!
Spammen ook toegestaan:-"
Gebruikte middelen:
Pre-wash Orange degreaser+APC+(Chemical Guys)
Wash-Zymol car bath(lekker spul maar overpriced)
Clay-mothers wax clay systeem(lube citrus bling van valet pro)
Compounds
Monello serie-was ik blij dat ik pas nog de Forza had besteld wat was die lak hard zeg!!!
na de monello even finale met final polish van Menzerna's
Beschermen
RejeX-12 uur met rust gelaten en afgetopt met Collinite 476S
De banden in de Zymol-tyre(moet zich nog bewijzen,maar net als de shampoo lekkar verwerkbaar maar overpriced naar mijn mening)
trims in de Black WoW,ramen gedaan met PB-spray&Wipe(lekkah die appeltjes)Voorraam&voorzijramen in de Carlack68 Glass Sealant
Nu nog wat afters en een druppeltje regen,maar helaas daar bleef het bij.Dus beading foto's hebben jullie nog te goed:ja
Opmerkingen,sugesstie's welkom!
Spammen ook toegestaan:-"