• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RejeX wintertreatment van een Ford Mondeo(01)

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Hallo mijn write-up wat betrefd de Ford mondeo(01)Al eerder was ik begonnen met knippen en scheren tot de wergever belde of ik toch weer kon komen werken dus zat er een 3 tal weken tussen dat ik veder kom met de mondeo.Vrijdag begonnen met de auto terug te wassen na de klei beurt van 3 weken geleden(had hem beschermd met dj-red mist;))
Gebruikte middelen:
Pre-wash Orange degreaser+APC+(Chemical Guys)
Wash-Zymol car bath(lekker spul maar overpriced)
Clay-mothers wax clay systeem(lube citrus bling van valet pro)

PB100001.webp

PB100002.webp

Compounds
Monello serie-was ik blij dat ik pas nog de Forza had besteld wat was die lak hard zeg!!!
na de monello even finale met final polish van Menzerna's
Beschermen
RejeX-12 uur met rust gelaten en afgetopt met Collinite 476S
De banden in de Zymol-tyre(moet zich nog bewijzen,maar net als de shampoo lekkar verwerkbaar maar overpriced naar mijn mening)
PB110008.webp

trims in de Black WoW,ramen gedaan met PB-spray&Wipe(lekkah die appeltjes)Voorraam&voorzijramen in de Carlack68 Glass Sealant
Nu nog wat afters en een druppeltje regen,maar helaas daar bleef het bij.Dus beading foto's hebben jullie nog te goed:ja

PB110014.webp

PB110013.webp

PB110012.webp

PB110011.webp

PB110010.webp

PB110007.webp

Opmerkingen,sugesstie's welkom!
Spammen ook toegestaan:-"

Die is weer klaar voor de winter ... Dat die maar gauw voorbij is, dan kunnen we terug lekker buiten werken ...
Groetjes Mini.

Nice Jeroen !
Weer een mooie blinkende mondie op de weg :love
Zowaar forza, das heavy stuff.
Is het bedrog of lijkt de bumper net even wat anders van kleur?
Reden van de Carlack: zo positief over, of een test geweest ?

SPAM:
- Raar vlekje linksboven bij die ene druppelfoto :(
- Smaken verschillen, maar als weer zo zie dan ben ik echt blij dat die mega grote rode jetsers van achterlichten niet meer op die van mij zitten

marcus,gebruik carlack68 al een tijdje en deze bevalt mijn goed dus.......
tevens ben ik zelf maar voor 70% tevreden maar eigennaar in den wolken dus....:-b

Carlack 68 is een heerlijke sealant! Vooral op de lichtere kleur auto's. Niet te lang laten kuren,.anders wordt het een ware bovenarmspier training ;-)