Aantal weken geleden hebben we de BMW voorzien van een nieuwe 18inch breedloop set. Alvorens het monteren heb ik de velgen volledig gewassen met shampo, gekleid en in de EXP sealant gezet (helaas geen wheelwax voorhanden). Toen ik het wiel demonteerde viel me op dat de remklauwen aardig zwart aan het worden zijn terwijl ik ze met de velgen wasbeurt altijd meeneem met de non ferro. We hebben de auto 2e hands (13maanden oud) aangekocht bij de bmw dealer waarbij me opviel dat de remklauwen prachtig schoon waren. Nu is het begrijpelijk dat die klauwen smerig worden, maar hoe zijn ze in of na die 13 maanden gebruik zo schoon geworden?
Nu wil ik ze natuurlijk mooi houden wat tot mijn ergernis niet lukt. Hebben jullie enige tips?
Hier 2 foto's waar het niet heel duidelijk op is, maar je ziet vooral op laatste foto de witte aanslag/oxidatie.
Nu wil ik ze natuurlijk mooi houden wat tot mijn ergernis niet lukt. Hebben jullie enige tips?
Hier 2 foto's waar het niet heel duidelijk op is, maar je ziet vooral op laatste foto de witte aanslag/oxidatie.