• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Remklauwen

Scream85

Detailing addict
4 aug 2015
82
50
Hallo iedereen,

Hoe krijg ik deze aanslag van mijn remklauwen? Al geprobeerd met Monello Non Ferro, maar gaat niet helemaal weg. Is een staalborstel hier een mogelijkheid?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • received_385377121859129.jpeg
    received_385377121859129.jpeg
    120,1 KB · Weergaven: 343
Is oxidatie. De enige optie is deze met hittebestendige 2K lak behandelen.

Zelf heb ik ze goed schoon geborsteld met een staalborstel, ontvet en daarna met Hammerite geverfd.

b95dc7a7.jpg


7ed527b7.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Hah! Toevallig vandaag één wiel van mijn auto gehaald en ook met een staalborstel op de remklauw bezig geweest. Vieze roest, bah!

Ik heb echter totaal geen idee hoe ik zo'n klauw eraf kan halen, anders had ik zeker de boel weer kaal geragt, haha! :)
 
Gewoon met beleid en een klein kwastje alles in smeren. Ik heb ze ook niet gedemonteerd...ben een detailer, geen monteur ;)

Ik moest raggen met verschillende borstels en nog ging veel niet weg. Ik MOET ze wel demonteren, anders raak ik lichtelijk gefrusteerd en dan duurt het niet lang voordat er een ophanging door mijn voorruit steekt. ;)

Er stond nog wel ergens "BMW" onder al het roest, haha!