• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

remonrace | Peugeot 407 SW interieur

remonrace

Detailing chief
25 jun 2008
234
85
Middag!

Vandaag een 407 SW op de oprit, was van een mevrouw die Clinique vertegenwoordigde en in de auto rookte, je kunt je wel voorstellen hoe dat rook :censored:

Methodes:
Eerst APC 1:4 in de sponningen waarna ik ze in de NXT 2.0 heb gezet.
Begonnen met stofzuigen, totaal 1:15 mee bezig geweest!
Ramen gereinigd
Bekleding eerst ingesprayd met lauw water, 30 sec. laten zitten en afgenomen met een doek om een harde borstel. Hetzelfde gedaan maar dan met APC 1:4, alle stoelen en ook de hemelbekleding.
Weer stofgezogen, leer in de Meg's Leather cleaner & conditioner gezet en de kunststoffen in PB Natural Look (super spul!). Als finishing touch zo'n Turtle Wax lavendel sterretje aan de binnenspiegel gehangen.
De nare luchtjes zijn zo goed als verdwenen!

Foto's:
Een wasbeurt was volgens mevrouw niet nodig, ze haalde hem wel door de wasstraat:
IMG_0001-2.jpg


IMG_0002-3.jpg

IMG_0003-3.jpg

IMG_0007-3.jpg

IMG_0008-3.jpg

IMG_0009-3.jpg

IMG_0010-3.jpg

Gebruikte middelen:
IMG_0012-4.jpg

IMG_0014-2.jpg

IMG_0015-3.jpg

IMG_0016-2.jpg

IMG_0017-2.jpg

IMG_0018-3.jpg

IMG_0020-2.jpg

IMG_0021-3.jpg

IMG_0022-1.jpg

40% van het glazen dak aan de binnenkant gedaan:
IMG_0023-3.jpg

Ruiten van binnen helemaal:
IMG_0024-2.jpg

Aan de andere kant net zo vies!
Bekleding:
IMG_0025-2.jpg


Eindresultaat:
IMG_0026-2.jpg

IMG_0027.jpg

IMG_0028-1.jpg

IMG_0030-3.jpg

Dit zal ze niet meer nodig hebben:
IMG_0031-3.jpg

IMG_0032-3.jpg

Vlekken helemaal weg:
IMG_0034-2.jpg


Thanx voor het lezen! Nog comments?
 
Sommige mensen verdienen een kaartje voor het OV ipv een leasewagen .... Wat een smerige kar. Maar het resultaat is zeer netjes!
 
Deursponningen netjes in de wax dus, en de rest van de wagen niet?

Rare keuze van mevrouw, maar het interieur ziet er super uit!
 
Ziet er SUPER netjes uit zeg!! :cool:
Als die mevrouw logisch nadenkt, laat ze je alsnog ook de buitenkant doen i.p.v. deze door de krasstraat te halen.
 
@Roy: het is een leasewagen, de buitenkant vond ze niet belangrijk, die ziet ze toch niet als ze er in rijdt. Ze vond het veel belangrijker dat het interieur netjes was. Haar moeder bracht haar weer hier heen, zij was ook goed onder de indruk. Als iedereen nou eens mensen meeneemt bij het 'opleveren' van de auto krijg ik nog eens goede mond op mond reclame :)^
 
Mooi resultaat!! Wat een vuilnisbak inderdaad....
En ook de buitenkant kan wel een opfrisbeurt gebruiken, jammer van zo'n mooie auto!
(sommige mensen begrijpen de waarde van een auto niet, want het is toch maar een leasebak.... ]-0 :| )



meuh
 
Topwerk!!! Lijkt me een rare gewaarwording...je werkt je het lazarus aan de auto, de binnenkant ziet er weer tiptop in orde uit, maar als je er naast staat is de auto nog zo goor als wat...:(
 
Peter Jansen zei:
Dan moet je die wel hebben.....

Groet, Peter

Idd ;)

Dit is pas m'n tweede auto die ik als detail opdracht had en de 1e pas om het interieur bij te reinigen.

Zat er wel om te springen idd om die buitenkant ook een beurtje te geven maarja, wil van de klant blijft wet he.
 
Peter Jansen zei:
Dan moet je die wel hebben.....

Groet, Peter
:D maar denk dat als je weet wat je voor je kiezen krijgt je er ff ergens een leent/huurt.
ik ben serieus aan t zoeken maar kan niet zo goed kiezen tussen de karcher en numatic(zeker nu mn karcher hd gister meer een lagedruk is geworden]-0 )
 
Wat een verschil8-())
Ik snap niet hoe sommige mensen in zo'n zwijnenstal kunnen leven]-0
Mijn bedrijfsbus maak ik iedere week schoon, kleine moeite als je het bijhoud.