• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Clio

Niarb

Detailing trainee
16 jul 2020
16
35
Hallo iedereen!

Het was vandaag mooi weer, en ik wou graag mijn remgebeuren een kleurtje geven.
Met het oog op roest ben ik voor hammerite rood gegaan! Leuk kleurtje, en past goed bij de auto.
IMG_20200726_112635.jpg
IMG_20200726_140221.jpg

Het spul was allemaal al wat roestig dus heb uiteraard wel flink de staalborstel gebruikt... De velgen zijn ook schoongemaakt, maar helaas kwam ik erachter dat er geen bandenzwart meer was (ik dacht echt dat ik nog had) dus binnenkort weer een bestelling bij cc doen, wenslijst is nog niet leeg.

Ik heb ook nog verschillende plekjes aangestipt... O. A bij de lijmdruppels, moet de plekjes nog wel weer vlak schuren en weer mooi maken, maar dat is voor een andere keer, als afsluiter, nog wat foto's
IMG_20200726_180754.jpg

IMG_20200726_180758.jpg
IMG_20200726_180804.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20200726_112635.jpg
    IMG_20200726_112635.jpg
    198,2 KB · Weergaven: 0
Die schade ziet er al een stuk beter uit!

(Je weet dat je ook gewoon verder kunt gaan in jouw projecttopic? Dat ziet er namelijk wat overzichtelijker uit.)

Ik zou de winterbanden echter wel vervangen door zomerbanden.
 
  • Leuk
Reactions: Niarb
De banden kwamen al met de auto, ik ben ook aan het sparen voor nieuwe velgen dus eigenlijk was ik van plan om deze zomer gewoon door te rijden, na de zomer heb ik dan nieuwe velgen en dan daar zomerbanden om, en dan kan ik ook makkelijk setjes wisselen