• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

renault grand scenic

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
na 2 jaar zoveel miserie met de citroén is de kogel door de kerk
IMG-20200827-WA0004[1].jpg


zoveel miserie mee gehad dat ik er zelfs geen tijd meer kon insteken om hem te onderhouden
dus de citroen er uit en een grand scenic uit 2019 in de plaats
IMG-20200827-WA0005[1].jpg


het eerste dat mij opviel is dat er regelmatig mee naar de wasstraat is gereden en iets te kort tegen de haag
maar dat lossen we maar al te graag op :cool:
20200829_091404[1].jpg

20200829_091448[1].jpg

schoenmaat 45 ertegen om te vergelijken :D
 
Malheur met een Citroën? Nee toch zeker? ;)
Veel plezier met je nieuwe automobiel! En succes met het dak poetsen, dat ziet er hoog uit. :blush:
 
Malheur met een Citroën? Nee toch zeker? ;)
Veel plezier met je nieuwe automobiel! En succes met het dak poetsen, dat ziet er hoog uit. :blush:
dat zal wel lukken :) qua dak valt het wel mee :grinning: even hoog als ziva haar dak
alleen kan ik bij deze niet tot het midden reiken dus een trapje is wel aangewezen :joy:
 
Ben ik ook nog van zin om te doen. Ik ga ze eerst wel moeten herstellen want op sommige velgen heeft de vorige eigenaar toch een keer de stoeprand aangetikt. Eens de Citroën verkocht is ga ik al wel de gyeon q2 mohs erop doen. Ik hoop alleen maar dat ik toekom met 50 ml voor 2 lagen op deze boot :D
 
Hi Dampertje,

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Het is altijd leuk om jezelf te verwennen met wat dan ook. Deze keer een Grand Scenic, waar je erg blij mee bent.
Veel rijplezier en veel detailgenot
 
Hi Dampertje,

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Het is altijd leuk om jezelf te verwennen met wat dan ook. Deze keer een Grand Scenic, waar je erg blij mee bent.
Veel rijplezier en veel detailgenot
Dat zal wel lukken volgende week krijgt ie een volledige behandeling
 
nog is ff een update. van de week heb ik al de ramen gecoat met caramics van auto finesse
eens het weer er naar is zal ik een filmpje sturen van het effect.
de glaspolish heb ik aangebracht met een glaspad
in het begin gewoon de polish erop en verwerkt maar gaandeweg gemerkt dat als je de pad goed insprayt met water en de raam dit nog beter werkt
de opkuis duurt dan wel wat langer maar de ramen zijn wel echt super proper zo

de coating zelf vond ik wat omslachtig met het brillendoek systeem. 6 doekjes om de volledige wagen te doen en tegen dat de halve voorruit was gedaan was het al bijna opgedroogt. nu voor anderte mensen zal dit misschien wel werken qua beading kan ik er niks over zeggen aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
 
Laatst bewerkt: