• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Laguna 2001 wash & wax

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.564
173
44
Doetinchem
Vorige week de Laguna van mijn zwager en diens aanstaande vrouw op bezoek gehad...

Het is een simpele wash & wax geworden aangezien hun het verschil toch niet zien en het ook niet wat mag kosten ;) nu is hij in ieder geval goed beschermd voor de wintermaanden

Allereerst begonnen met de velgen wassen, hiervoor gebruik gemaakt met Megs Wheel Brightener en Action shampoo

CIMG0526.jpg


Nou ja ik :|~* eigenlijk mijn dochter :D

CIMG0531.jpg


En ze vond het wassen zo geweldig (op wie lijkt ze toch ;) ) dat haar fietsje er ook aan moest geloven :)^

CIMG0535.jpg


- Wassen met Action shampoo icm The Bone
- Drogen met Miracle Dryer
- Kleien met blauwe Megs en LT
- Waxen met DAP icm blauwe LC en NXT 2.0
- Waxen met DAP icm rode LC en Collinite Insulator Wax
- Bandjes in de Megs tire gel
- Velgen gewaxed met NXT 2.0
- Interieur uitgezogen en afgenomen met APC +
- Nabehandeld met Poorboys Naturel Look :)love )

CIMG0538.jpg

CIMG0539.jpg

CIMG0543.jpg

CIMG0545.jpg

CIMG0546.jpg

CIMG0548.jpg

CIMG0549.jpg

CIMG0551.jpg

CIMG0553.jpg

CIMG0554.jpg

CIMG0555.jpg

CIMG0557.jpg


Thanks voor het lezen en kijken :cool:
 
@ Danny -> de wagen is nu 8 jaar oud/ jong maar zij vertelden me dat ze sinds deze wagen hebben ze hem elke week met de hand wassen... no way kan ik je zeggen ;) de deurstijlen waren vies :( maar nu weer toonbaar

@ Aron -> ik gebruik deze normaliter om mijn velgen te wassen. Ooit heb ik de Lupo er ook eens mee gewassen en als ik heel eerlijk ben, is het nog niet eens zo'n gek product. Wel heb ik het idee dat de dosering, twee volle doppen op 10 liter, veel te veel van het goede is... goodbye waxlaag :ja
 
Jij vindt je zwager niet gezellig zeker, dat je uren z'n auto staat te poetsen :D

Net resultaat hoor, zeker zonder polish...
 
Hoe sneller je de kids leert om een auto goed te detailen, des te beter ,^^
Je hebt weer een blije zwager schat ik.






ps. Waar zijn de na-foto's van de fiets :D