• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Megane cabriolet bijna 3 jaar onder een boom!!!

Robin

Detailing addict
16 jan 2010
33
55
Amsterdam
Deze auto twee jaar geleden gekocht, toen stond hij in totaal bijna drie jaar onder een rijtje bomen:)^
Cabrio2.jpg

IMG_1935.jpg

IMG_1938.jpg


Als eerste natuurlijk onder die bomen vandaan gehaald, daarna met een luchtspuit de grootste rotzooi eraf geblazen.
Cabrio10a.jpg

IMG_1942.jpg


Waarna dit het eerste resultaat was.
Cabrio15a.jpg

Cabrio17a.jpg

Cabrio19a.jpg


Nog enkele details.
Cabrio20a.jpg

IMG_1933.jpg

IMG_1936.jpg


Later meer, ciao Robin.
 
Meer benieuwd wat er in die 2 jaar na de aankoop mee is gebeurd eerlijk gezegd, want het beginnetje was er namelijk.
Stiekem ook wel nieuwsgierig waarom de auto 3 jaar heeft stilgestaan, zoiets moet zichzelf toch wel verkopen lijkt mij.
 
Ik meen mij te herinneren dat een klant bij de Renault garage een rekening niet (meer) kon betalen en de garagist de wagen als onderpand heeft gehouden.

Gevonden :!


Alleen doen de foto's het niet meer :confused:

Ben ook benieuwd hoe dit project is afgelopen.
 
eerlijk is eerlijk, het is inderdaad al 2 jaar geleden dat ik hieraan ben begonnen.
Maar aangezien ik hier op dit forum er nog niks had over vermeld en ik ook tot december 2009 aan toe nog niet verder was gekomen...

Later meer... met details en foto's
 
Huh, zelf er 2 jaar niks aan gedaan ?
M.a.w. dus zelf ook zo verder laten 'wegrotten', of lees ik het nu verkeerd ?
Ben zééér benieuwd naar de after-pics :)