Goedenavond mede-detailers!
Nadat ik de eigenaar zijn Renault Mégane gedetailed heb (hier komt nog een show off van) was ook de auto van de vrouw aan de beurt!
Ondanks de 13000 kilometers in 2 jaar was er toch nog een boel te doen!
Werk aan de winkel dus!
Eerst gefoamed met Supa Snow Foam en ondertussen alle kieren/rubbers met APC om het mos te bestrijden!
Grondig gewassen met 2em Dodo Juice Born To Be Mild.
Non-ferro om de vliegroest aan te pakken..
Vervolgens de auto naar de loods gereden om te polijsten (Monello Serie) en te ontvetten.
Mezzo op wit, sommige delen veloce op oranje en daarna mezzo op wit, afbouwen naar finale op zwart.
Hier was toch de meeste beschadiging:
Flink opgeknapt:
Mooie wetlook:
Als LSP heb ik gekozen voor een mooi laagje ibrido!
Vervolgens de banden gedresst, ruiten nagelopen, interieur schoongemaakt en gedresst.
Uiteindelijk nog best wat werk maar prima resultaat weten te behalen!
Mooie vergelijking:
Voor:
Na:
Meer na foto's:
Hartelijk dank voor het lezen en tot de volgende keer!
Nadat ik de eigenaar zijn Renault Mégane gedetailed heb (hier komt nog een show off van) was ook de auto van de vrouw aan de beurt!
Ondanks de 13000 kilometers in 2 jaar was er toch nog een boel te doen!
Werk aan de winkel dus!
Eerst gefoamed met Supa Snow Foam en ondertussen alle kieren/rubbers met APC om het mos te bestrijden!
Grondig gewassen met 2em Dodo Juice Born To Be Mild.
Non-ferro om de vliegroest aan te pakken..
Vervolgens de auto naar de loods gereden om te polijsten (Monello Serie) en te ontvetten.
Mezzo op wit, sommige delen veloce op oranje en daarna mezzo op wit, afbouwen naar finale op zwart.
Hier was toch de meeste beschadiging:
Flink opgeknapt:
Mooie wetlook:
Als LSP heb ik gekozen voor een mooi laagje ibrido!
Vervolgens de banden gedresst, ruiten nagelopen, interieur schoongemaakt en gedresst.
Uiteindelijk nog best wat werk maar prima resultaat weten te behalen!
Mooie vergelijking:
Voor:
Na:
Meer na foto's:
Hartelijk dank voor het lezen en tot de volgende keer!