• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Twingo 1.2 16v

bart0ving

Detailing rookie
24 nov 2012
216
0
30
Goedenavond mede-detailers!

2wf4yno.webp

Nadat ik de eigenaar zijn Renault Mégane gedetailed heb (hier komt nog een show off van) was ook de auto van de vrouw aan de beurt!

Ondanks de 13000 kilometers in 2 jaar was er toch nog een boel te doen!

33e0rxi.webp

15gb1xd.webp

v4qlxz.webp

Werk aan de winkel dus!

Eerst gefoamed met Supa Snow Foam en ondertussen alle kieren/rubbers met APC om het mos te bestrijden!

Grondig gewassen met 2em Dodo Juice Born To Be Mild.

Non-ferro om de vliegroest aan te pakken..

Vervolgens de auto naar de loods gereden om te polijsten (Monello Serie) en te ontvetten.

Mezzo op wit, sommige delen veloce op oranje en daarna mezzo op wit, afbouwen naar finale op zwart.

2jbto3k.webp

Hier was toch de meeste beschadiging:

sd3g45.webp

Flink opgeknapt:

263uhzb.webp

Mooie wetlook:

2l81m8.webp

Als LSP heb ik gekozen voor een mooi laagje ibrido!

Vervolgens de banden gedresst, ruiten nagelopen, interieur schoongemaakt en gedresst.

Uiteindelijk nog best wat werk maar prima resultaat weten te behalen!

Mooie vergelijking:

Voor:

15gb1xd.webp

Na:

2iay63p.webp

Meer na foto's:

2lng47n.webp

294qeio.webp

Hartelijk dank voor het lezen en tot de volgende keer!

Heel mooi resultaat!! Was kleien niet nodig? Na het wassen, rij je zo te lezen naar een andere locatie. Was je de auto dan weer? Beginners vragen ;)..

Dom van mij, kleien heb ik uiteraard ook gedaan!! Als ik op de locatie aan ben gekomen neem ik de wegvervuiling (is maar zeer weinig) af met perfetto/spray & wipe en dan begin ik met kleien.