• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reny stelt zich voor

Reny

Detailing rookie
20 dec 2008
499
0
Dan nog maar een vrouw op het poetsforum ;)
Ik ben dus Rény uit Heerhugowaard. Ik poets nu al een paar maandjes (met de hand) volgens het 5 stappen plan en keek ook op dit forum al mee als gast.
Ik bezit een Nissan Almera (donkerblauw) en een witte VW transporter T4 camper. Ook mijn grootste trots mijn harley davidson Heritage classic is lijdend voorwerp onder mijn poetstic.:cool

Foto's volgen, in ieder geval als het wat beter weer is. Ik durf ze nu niet te tonen :schaam . Aangezien ik buiten moet poetsen kom ik nu niet verder dan ze af en toe een goede shampoo beurt te geven.

Ik ben mijn verzameling spullen nog aan het uitbreiden maar het begin is er. Ik zal ongetwijfeld nog wel met vragen in de lucht komen dus alvast bedankt voor het beantwoorden :lol

Welkom op het forum Reny!

Leuk ook om steeds meer vrouwelijke poetsfanaten hier op het forum te mogen begroeten. Als je vragen hebt vuur je ze maar gewoon op ons af! Er zijn genoeg mensen hier op het forum die je kunnen en willen helpen met het in conditie houden van je auto, camper én motor! ;)

Hier dan wat foto's
De Almera
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De camper

De Harley

Aardig wat om te poetsen, vooral als je in een nieuwbouwwijk woont die nog niet af is]-0