• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: CyberClean Car edition

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Vandaag de CyberClean Car getest.
cyberclean01-1.jpg


De 1e vraag is natuurlijk:"Wat is CyberClean nou weer?"

CyberClean is het best te vergelijken met die snotachtige handel die je vroeger had alleen deze maakt schoon en desinfecteert.

De 2e vraag is:"Hoe werkt het?"

En zo werkt het:

Het potje:
cyberclean02.jpg

Potje geopend:
cyberclean03.jpg


Men neme een lastig toegankelijk stuk interieur:
cyberclean04.jpg


Men perst de CyberClean ertussen:
cyberclean05.jpg

cyberclean06.jpg

cyberclean07.jpg

En weer weghalen en voila:
cyberclean08.jpg


Ander voorbeeld, de ventielatieroosters:
cyberclean09.jpg


Ertussen persen:
cyberclean10.jpg


Zoals je ziet komt het er echt tussen:
cyberclean11.jpg


En schoon!:
cyberclean12.jpg


En het vuil zit op de "blob"
cyberclean13.jpg


Ideaal voor raamknopjes:
cyberclean14.jpg


En niet te vergeten je sleutelgat:
cyberclean15.jpg

Resultaat:
cyberclean16.jpg


De werking goed te zien:
cyberclean17.jpg

cyberclean18.jpg

Je kan precies zien waar de "blob" niet geweest is:
cyberclean19.jpg


Lastig schoon te maken zoiets:
cyberclean20.jpg


Maar niet voor onze puddingbol:
cyberclean21.jpg


Ik vind het een zeer geslaagd en nuttig product, binnenkort uiteraard verkrijgbaar bij je favoriete CarCareShop ;)
 
Erg leuk getest Dibbuz! Vandaag toevallig dezelfde zaken schoongemaakt en me afgevraagd hoe dit het beste aan te pakken. En dan kom jij hier mee :D
 
Leuke review Dennis.

Ik heb de kantoor-variant (de fluoriserend-gele versie) al diverse malen op het werk op mijn toetsenbord, monitor (de hoekjes), telefoon, muis e.d. gebruikt. Het is inderdaad enorm handig om in allerlei moeilijke hoekjes te komen en het schijnt desinfecterend te werken (toetsenborden, muizen en autosturen schijnen vaak nog smeriger te zijn dan WC-brillen :-& ).

Je moet het alleen niet tè hard tussen de toetsen van het toestenbord duwen (zoals een collega ondertussen ondervonden heeft), want dan ben je de rest van de dag bezig om het eronder vandaan te krijgen.
 
mooie review, Dennis

handig product ook denk ik, maar

kan je het vaker gebruiken of moet je het na 1 keer gebruiken weggooien?

maw. heeft het langdurige werking, kan je het schoonmaken na gebruik?
 
Je hoeft het zeker niet gelijk weg te gooien. Het is net als klei: gewoon dichtklappen en kneden.
 
Dat ziet er handig uit en fraaie review.
Kan ik ook wel gebruiken voor mijn toetsenbord :-& ...
 
nick22 zei:
mooi ding :)^

wat gaat het ongv kosten?
+- 10 euro zag ik ze net op t net! Dit is zeker handig.. komt zeker in mijn collectie! Wist trouwens niet dat ik m'n flubber van vroeger hier ook voor kon gebruiken :heart_eyes:
 
Het is net dat extra handigheidje dat je vaak mist. Als je een kwastje gebruikt verplaatst je het maar dit neemt het gelijk op. ideaal!
 
Heb eens zon dingetje van m'n vader gekregen.
Was niet zo overtuigd, maar ik ga het dus nog een keer proberen want de resultaten zijn erg goed :)^
 
Is het niet geweldig Jim...!

Ziet er erg handig uit!! En nu nog zoiets om in dezelfde moeilijke hoekje de Natural Look aan te kunnen brengen!
 
heb ik allaaaang gebruikt, was bij de blokker in de hebbedingetjes hoek. ruikt ook lekker fris. alleen na 2 a 3 keer gebruikt te hebben in een vieze auto is de werking op. maar verder wel een leuk dingetje;)
 
Ik zou wel eerst even een kwastje oid erlangs halen om het meeste vuil eraf te halen en dan voor de lastige plekje de CyberClean.
 
Ziet er inderdaad leuk uit maar een kwast met de stofzuigert ernaast werkt voor mij even goed!
 
Ik kom toch echt niet zo mooi tussen alles gaatjes en spleetjes met een kwastje als dit ding. De blob komt bij delen waar je met een kwastje lastig bij kan. Je perst het er namelijk gewoon tussen.