• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

review en fotos mk4club en tt forum @ cc HQ 16 mei

frankv6

Detailing addict
26 mei 2009
152
62
ik had voor het mk4club.nl forum een poets clinic georganiseerd bij Carclean.com
dus van morgen vroeg op gestaan om te wachten op de auto met chauffeur
ride van vandaag een kanarie gele leon cupra 20vt

om 9 uur vertrokken naar Berkel en Rodenrijs naar het http://www.Carclean.com HQ
al waar Tim en Dana en hulp troepen al aanwezig waren om deze dag in goede banen te geleiden
want ja er komt toch tuig af op zon dag denk je maar iedereen die heeft zich keurig gedragen en waren muis stil bij de uitleg van meester Tim

er werd een slachtoffer uit gezocht die onderhanden genomen werd als demo
geloof me na de eerst inspectie had Tim er al spijt van maar na een perfecte demo van hoe verneuk ik me lak niet en laat ik hem lekker glimmen en laat ik de swirls verdwijnen
kreeg iedereen een kistje met daar in de benodigde middelen en iedereen ging zelf aan de slag om het net geleerde in praktijk te brengen .

hier wat sfeer plaatjes van vandaag

DSC_3545.jpg

DSC_3546.jpg

DSC_3547.jpg

DSC_3548.jpg

DSC_3549.jpg

DSC_3550.jpg

DSC_3551.jpg

DSC_3552.jpg

DSC_3553.jpg

DSC_3554.jpg

DSC_3555.jpg

DSC_3556.jpg

DSC_3557.jpg

DSC_3558.jpg



wil nog even Tim ,Dana Dennis , en de rest van het Carclean.com team bedanken voor de top dag
super geregeld allemaal goede uitleg en inwendige verzorging
 
Ziet er gezellig uit !
Volgens mij hebben jullie het qua weer ook goed getroffen :)^
 
bartr123 zei:
En dat we van werken houden en er uuuuren naar kunnen kijken is hedentedage wel weer gebleken:
DSC_3552.jpg

En ik was het slachtoffer:schaam
De persoon die de demo gegeven heeft had volgens mij inderdaad spijt van de keuze als demo auto:D

Het was zeker gezellig en ook weer een hoop geleerd!
Alles was super geregeld. En het aller belangrijkst... Het was informatief en het personeel was vrolijk / gezellig. Iedere vraag werd beantwoord, van de buitenkant van de auto tot de binnenkant.

Als ik het fout heb, mijn excuses:-" maar Dana, Nogmaals bedankt voor het doen van m'n stuur en dashboard.

Gr. Mark
 
:schaam :-" er komt zoveel info op je af op zo'n dag dat je wel eens wat kunt vergeten. Maar nu weet ik het weer:D
 
RST-Smurf zei:
Is dat belangrijk dan Tim???8-()) :D

In ieder geval, z'n gezicht en opmerkingen herken je directw^^w

@ RST-Smurf, wat voor auto rij je? zie dat je heel dichtbij woont :D