Gliptone Geurhangertje - liquid leather
Vorige week de producten van Gliptone thuis ontvangen en de volgende dag direct aan de slag gegaan met mijn lederen interieur van de auto. Direct na het ontvangen de Gliptone geurhanger in de auto gehangen om te testen wat het geureffect zou zijn.
De gehele nacht de auto laten staan en de volgende ochtend bij het openen van de deur kwam er al een heerlijke leergeur tevoorschijn uit de auto. Had de geurhanger aan de voorkant onder mijn bestuurdersstoel vast gemaakt. De hanger hangt nu zes dagen in de auto en het leder in inmiddels ook behandeld. En heb het idee dat de meeste geur van leer nog steeds van de leerhanger afkomt. Opvallend is ook dat zodra je eventjes in de auto zit niet meer overrompeld wordt van de leergeur. Een voordeel wat veel andere geurhangers niet hebben, daarbij blijf je de geur continu ruiken.
De hanger voelt zelfs na een aantal dagen nog steeds iets vettig aan, dus het is duidelijk merkbaar dat de geurhanger flink doordrengt is van de leergeur. Het is nog even afwachten hoelang de geurhanger zijn werkt blijft doen, maar tot op heden vind ik het zeker een aanrader .
+
- Geur
- Vorm
-
- Welke?
Eindconclusie: kopen!