• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Gyeon Leathercleaner

Tomas

Detailing guru
Tester of Bling
8 apr 2013
749
153
29
Amerongen
Vanmorgen heb ik wat nieuwe producten van Gyeon mogen ontvangen. Ik wil graag bij deze een review schrijven over de nieuwe lederreiniger van dit merk.

Het product zit in een mooi verpakt flesje met een handige sprayer. In de handleiding staat dat je het product op een doek kan spuiten en het leder af kan nemen, of bij ernstige vervuiling het met een borstel kan inborstelen.

Als test heb ik mijn stuurwiel gebruikt. Deze wordt altijd heel snel nogal vettig en glimmend, dus een mooi test object.

Hier de foto voor behandeling:

Foto 16-12-16 12 30 21.jpg


En na behandeling:
Foto 16-12-16 12 38 29.jpg


Foto 16-12-16 12 38 48.jpg


De conclusie is dat het een prima lederreiniger is. Ik vind het altijd erg fijn als je het product op kan sprayen, inborstelen en uit kan vegen. Dit maakt het erg makkelijk in gebruik. Er zit niet echt een geur aan het product. Ook is de reinigingskracht prima, niet zo sterk als bijvoorbeeld de swissvax leder reiniger medium, maar wel sterker dan de gliptone producten. Prima product dus!
 
Mooie review. Denk dat de Mothers ook iets beter reinigt? Laatst een stoel gedaan met Mothers en stond best versteld van de cleaner. Swissvax Leather cleaner is de bom!
 
ik heb zelf eigenlijk alleen de producten van swissvax en gliptone gebruikt. Als ik daar onderscheid in zou moeten maken op basis van reiniging zou die als volgt zijn;
1. Swissvax
2. Gyeon
3. Gliptone
 
  • Leuk
Reactions: tembaco