• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Lloyds extractor. Update, interieur foto's bijgevoegd.

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Vandaag de Lloyds extractor ontvangen van de Neckermann :-"
Uiteraard moest ie gelijk getest worden.

Testobject is het voorgangetje en 4 traptreden bij de voordeur. Deze ruimte is 2 bij 1,5 meter groot (of klein, hoe je het wil bekijken).

In het reservoir kan 5 liter water, vermengd met schoonmaakmiddel. Er zit standaard 1 liter bij, maar ik heb voor de test APC 10:1 gebruikt.


Het oordeel:

Het is me niet tegen gevallen!
Goedkoop (129 euro) alternatief t.o.v. echte merken zoals de Numatic George. Zeg nou zelf, hoe vaak gebruik je zo'n ding voor het interieur van de auto?

Over 2 weken heb ik vakantie, dan eens uitgebreid het interieur doen van de auto.

Groeten Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, proost ja! Maar zeker de moeite waard zo te zien. Mooie review!
 
129 euro is echt geen geld voor zo'n apparaat!! Beetje normale stofzuiger kost dat al...

Maar resultaat ziet er goed uit. Hoe is de kwaliteit van de zuiger, met name het "zuigmondje" (excuses voor taalgebruik, zo heet zo'n ding toch?)

Die zijn het kwetsbaarst...


Ben zeer geinteresseerd in zo'n ding!
 
Heb zelf een ander merk, maar hij valt mij ook beslist niet tegen! Hoe schoon je tapijt is zie je pas echt goed als het weer helemaal droog is, dat verschil is echt behoorlijk.

Eigenlijk is zo'n ding vooral onmisbaar om het (opgeloste) vuil uit het tapijt te zuigen.

Mijne kan trouwens ook droogblazen, handig als je bijv. je motorruimte hebt schoongemaakt! :idee
 
Update:

Afgelopen weekend genoeg tijd gevonden om toch het, op het oog, schone interieur aan te pakken.

Tijdens mijn vakantie in de bouwvak zal ik het interieur nogmaals onder handen nemen. Ben benieuwd hoeveel bagger er dan nog uitkomt.


Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, op het oog ziet het er schoon uit. Maar jeetje zeg wat komt er nog een zooi uit.
Wel super apparaat zo te zien.
Netjes hoor!!!

Joost
 
ik zie datt je op de wangen van je stoelen van die pluisjes hebt... die zou je eens proberen te kunnen verwijderen met een simpel apparaatje, wat ook gebruitk wordt om pluisjes van met name wollen kleren af te krijgen.

weet nu ff niet hoe zo;n ding heet...
 
davejanssen zei:
ik zie datt je op de wangen van je stoelen van die pluisjes hebt... die zou je eens proberen te kunnen verwijderen met een simpel apparaatje, wat ook gebruitk wordt om pluisjes van met name wollen kleren af te krijgen.

weet nu ff niet hoe zo;n ding heet...

Zo'n ding dat jij bedoelt is als ik me niet vergis voor pluisjes die los ergens op liggen. Ik vermoed dat deze pluisjes nog aan de bekleding vast zitten! ;)
 
Nee je hebt een pluizen tondeuse ;).. daarmee kun je die pluizen er af halen.. snijden als het ware. :ja
 
De stoel met de pluisjes heb ik per ongeluk zelf veroorzaakt door té hard te scrobben met de GC All Surface Interior Brush :schaam

Ik had er toendertijd geen mf doek omheen gedaan. Ik ga van de week eens proberen ze weg te scheren of met een speciaal pluizenapparaatje.

Patrick
 
ik heb ook ook wat van die pluisjes op het zitvlak van de bestuurders stoel. Veroorzaakt door klittenbandsluiting van achterzak van sprijkerbroek. Toen ik erachter kwam gelijk de broek weggegooid :grinning:

gewoon een scheermesje? die kende ik ook nog niet. kan allicht even proberen...
 
davejanssen zei:
ik heb ook ook wat van die pluisjes op het zitvlak van de bestuurders stoel. Veroorzaakt door klittenbandsluiting van achterzak van sprijkerbroek. Toen ik erachter kwam gelijk de broek weggegooid :grinning:

Ja heerlijk dat soort broeken. Ook leuk als ze ritsen op de achterzakken hebben... :no

Al helemaal als de mensen dan ook nog eens de irritante gewoonte hebben om met hun achterste tegen andermans auto aan te leunen. }:)w

Ik koop ze zelf niet om de reden dat ik geen schade wil aan m'n stoelen en banken (ook in huis is het niet fijn, krassen op je lederen bank), en wil ze ook niet in de auto hebben. Ik ben in staat om een plaid over de bank/stoel te gooien als ik een passagier spot met zo'n broek.

Trouwens, ook als er kleine kinderen mee moeten gooi ik altijd een plaid over de achterbank. Tip: leg er standaard een in de kofferbak, altijd handig in dat soort situaties. :idee
 
Zo'n extractor is wel handig voor een af en toe klusje, ik zie hierboven al dat je er 1 kan
huren, maar waar moet je op letten als je er 1tje huurt? Welke specificaties moet
dat ding hebben? Wil niet dat ik dalijk een of andere zwaar industrieel ding
huur en dan vervolgens me halve stoel verziek.

Wat kost dat trouwens dat huren? En waar? (gamma ofzo?)
 
@ BiGa:

Huren? Kopen man! Voor die 129 euro kun je em niet laten staan.
Al is de Lloyds momenteel (helemaal) niet meer leverbaar via Neckermann.

Op Marktplaats worden ze (2dehands) aangeboden voor 99,95 euro.
Desnoods ga je em zelf ophalen om zeker te weten dat je geen ellende koopt.

Mocht de link het niet doen, gebruik dan autobekledingreiniger bij de zoekfunctie.

Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator: