• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik ben vandaag ook met de set aan de slag gegaan!

Ik heb getest met de borstel, MF doek en pad en vond bij mij toch de borstel het beste werken. In de RS6 zit zwart zijden nappa lederen bekleding die denk ik nooit is bijgehouden, gevolg was dat het echt enorm glom, zeker het zitgedeelte en zijwangen. Met een pad en MF doek kreeg ik de glans toch niet helemaal weg, met de borstel wel. Maar kan goed begrijpen dat op nieuw of minder verweerd leer een MF doek of pad prima werkt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de matte look na het gebruik van de foaming wash eigenlijk nog een mooiere look vindt hebben dan na het gebruik van de Moisture Cream. De Cream geeft net dat beetje glans wat ik eigenlijk niet wil; maarja moet toch een conditioner gebruiken....

De verwerking vind ik overigens ook veel prettiger dan leer spullen van meguiars, poor boys of gliptone (allen gebruikt tot ze op waren).

De geur na het verwerken van de cream is prima, lekker fris, maar wat mij betreft had er best een beetje een leer geur aan mogen zitten.